۱۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۷:۴۰

اقدام پیشگیرانه فدراسیون دوچرخه‌سواری؛

برگزاری کلاس آنتی‌دوپینگ برای رکابزنان/ اردوها زیر ذره بین تست‌ها

برگزاری کلاس آنتی‌دوپینگ برای رکابزنان/ اردوها زیر ذره بین تست‌ها

فدراسیون دوچرخه سواری با آغاز اولین اردوهای تیم ملی در سال جدید اقدام به برگزاری کلاسهای آنتی دوپینگ می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون دوچرخه سواری طی برگزاری اردوهای مختلف کلاسهای آموزشی آنتی دوپینگ را برگزار می کند و این بار این کلاسها در همین روزهای اول برگزاری اردوهای تیم ملی برگزار خواهد شد. 

به دنبال مثبت شدن دو تست دوپینگ ملی پوشان در رقابتهای قهرمانی آسیای سال ۲۰۱۸ مالزی فدراسیون در همین روزهای اول اردوها تصمیم به برگزاری دوره آموزش آنتی دوپینگ کرده است. این کلاسها برای اردوهای تیم های ملی سرعت، نیمه استقامت و تریال و کوهستان که قرار است در ماه های آینده به رقابتهای برون مرزی اعزام شوند برگزار می شود. 

طبق اعلام کمیته آموزش در راستای آموزش ملی پوشان کشورمان جهت جلوگیری از پدیده شوم دوپینگ این کمیته هماهنگی های لازم را جهت برگزاری چهار دوره کلاس های آموزشی آنتی دوپینگ در زمان برگزاری اردو های تیم های ملی زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی انجام داده است.
طبق برنامه اعلامی کلاسهای اردوی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت در تهران، تیم ملی سرعت در کرمان، تریال در رباط کریم و کوهستان در استان گلستان برگزار خواهد شد. 

همین طور سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه این دوره ها همیشه برگزار می شود و این بار سفت و سخت تر از قبل خواهد بود گفت: ما در کنار برگزاری اردوها تمامی ملی وپوشان را کنترل کرده و روند گرفتن تست های سلامت ما مانند قبل در برنامه اردوها قرار دارد. 

گفتنی است تیم های کوهستان و تریال ایران اردیبهشت ماه سال جاری به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام می شوند و مرحله جدید اردوهای این دو تیم طی روزهای آینده برگزار می شود. اردوی تیم ملی سرعت هم از فردا در کرمان استارت زده می شود. 

کد خبر 4266096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha