۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۰۸

هاشمی در جمع خبرنگاران:

هنوز به گزینه‌ خاصی برای شهرداری تهران نرسیده‌ایم

هنوز به گزینه‌ خاصی برای شهرداری تهران نرسیده‌ایم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تا زمانی که گزینه های شهرداری را انتخاب کنیم، حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران است، گفت: اما هنوز به گزینه‌هایی برای شهرداری نرسیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی در پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای سرپرست شهرداری تهران آرزوی سلامتی و موفقیت داریم، گفت: امروز جلسه شورای شهر به بررسی استعفای شهردار و انتخاب سرپرست شهرداری تهران پرداخت و به خوبی توانست به وظایف خود عمل کند و در نهایت حسینی مکارم به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه برای انتخاب شهردار جلسات هم‌اندیشی را آغاز خواهیم کرد، گفت: به زودی شاخص‌های لازم برای شهردار تهران مشخص خواهد شد، از شهروندان نیز می‌خواهیم تا نامزدهایی را برای پست‌های مهم اعلام کنند و در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار تهران اقدام خواهیم کرد.

هاشمی ادامه داد: اجازه نخواهیم داد هیچ گونه وقفه‌ای در خدمات رسانی شهرداری تهران وارد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران دلیل انتخاب حسینی مکارم را اشرافیت وی به مسائل اقتصادی و مالی شهر دانست و تصریح کرد: تا زمانی که گزینه های شهرداری را انتخاب کنیم، مکارم سرپرست است؛ اما هنوز به گزینه‌های خاصی نرسیده‌ایم.

کد خبر 4267877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha