۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۸:۲۹

سرپرست شهرداری تهران:

تمام کسانی که دراین دوره منصوب شدند، با شهرداری همکاری خواهندداشت

تمام کسانی که دراین دوره منصوب شدند، با شهرداری همکاری خواهندداشت

سرپرست شهرداری تهران گفت: طبیعتا تمام کسانی که در این دوره منصوب شده اند، تا زمانی که مسئولیت سرپرستی بر عهده من است، با شهرداری تهران همکاری خواهند داشت.

 به گزارش خبرنگار مهر، سمیع الله حسینی مکارم در سومین نشست فصلی مدیران شهرداری با تقدیر از حسن ظن اعضای شورای شهر در انتخاب وی به عنوان سرپرست شهرداری تهران گفت: امیدوارم تا روزی که این امانت بر عهده من است، بتوانم با همدلی، مشورت و وفاق اعضای شورا و همکاران خود در شهرداری برای تحقق سازمانی شفاف و خادم تلاش کنیم.

سرپرست شهرداری تهران افزود: شورا و شهرداری از ابتدای دوران مدیریت جدید با یکدیگر همراه و همدل بودند و سیاست و رویکرد شورا و شهرداری با یکدیگر انطباق داشت که امیدوارم با هماهنگی بیشتر، این رویکرد تداوم داشته باشد.

وی نجفی را سرمایه کشور خواند و گفت: سلامت، پاکدستی، رفعت، مهربانی و تواضع از ویژگی های بارز ایشان است که وی را در طول ۴۰ سال از بسیاری از کسانی که مسئولیت داشتند، متمایز کرده است.
وی با ابراز خشنودی از اینکه یکی از مدیران تحت مدیریت دکتر نجفی بوده ام، خاطرنشان کرد: با توفیقی که در ۷ ماهه اول به دست آوردیم، دستاوردهای بسیار خوبی حاصل شد و امیدواریم بتوانیم این دستاوردها را حفظ کرده و ریل گذاری آن ها را تداوم بخشیم.

سرپرست شهرداری تهران با اشاره به اینکه دکتر نجفی در انتصابات خود نظر بنده را نیز جویا می شده است، گفت: در انتصابات معاونان، شهرداران مناطق و مدیران، دکتر نجفی نظر بنده را جویا می شد و به دلیل اینکه بخش عمده ای از انتصابات با اطلاع من نیز صورت گرفته است، طبیعتا تمام کسانی که در این دوره منصوب شده اند، تا زمانی که مسئولیت سرپرستی بر عهده من است، با شهرداری تهران همکاری خواهند داشت.

حسینی مکارم با اشاره به تدوین برنامه سوم شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این برنامه امید، مشارکت و شکوفایی در بند بند مفاد دیده می شود و اذعان دارم که این برنامه بهترین برنامه ممکن برای شهرداری است که خوشبختانه شورای شهر نیز بر این مهم صحه می گذارد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه دوره وی همان برنامه دکتر نجفی خواهد بود، گفت: کار خود را در چهارچوب برنامه  نجفی پیش خواهم برد و امیدوارم مردم از برکات آن بهره مند شوند.

سرپرست شهرداری تهران با ابراز تاسف از عدم حضور نجفی در شهرداری اظهار کرد: از ایشان خواستیم که ما را در راهبری تدوین برنامه سوم شهرداری راهنمایی کند که ایشان نیز پذیرفتند.

حسینی مکارم در پایان با اشاره به اینکه نجفی در تدوین برنامه سوم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به عنوان بهترین برنامه جمهوری اسلامی ایران نقش داشته است، خاطرنشان کرد: طبیعی است برنامه سوم شهرداری توسط نجفی راهبری شده و امیدواریم برنامه سوم نیز با قوت تدوین و به شورا ارائه شود تا شهروندان از مزایای آن بهره مند شوند.

کد خبر 4268160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha