۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۱:۳۷

دادستان مرکز استان سمنان:

رفع مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی استان سمنان در اولویت باشد

رفع مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی استان سمنان در اولویت باشد

سمنان - دادستان مرکز استان سمنان گفت: خواستار اجرای قانون به بهترین نحو هستیم اما رفع مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی استان نیز در راستای اقتصاد مقاومتی باید در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی عصر یکشنبه در جلسه برنامه‌ریزی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی دستگاه قضا در استان سمنان، ضمن بیان اینکه رفع مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی استان سمنان در اولویت باشد، تأکید کرد: اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی و در سایه آن تولید داخلی موردحمایت قرار گیرد باید شرایط را برای تولیدکنندگان تسهیل کنیم که یکی از این موارد، مقوله مالیات است.

وی افزود: اجرای طرح بخشودگی جرائم مالیاتی و پیگیری جدی آن از سوی دستگاه‌های ذی‌صلاح یکی از مسائلی است که در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند مؤثر باشد.

نقش جدی دستگاه قضا در تحقق اقتصاد مقاومتی

دادستان مرکز استان سمنان با تأکید بر اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی استان در حوزه مالیاتی مشکلاتی دارند و این امر یکی از موانع تولید محسوب می‌شود، گفت: برخی مشکلات و موانع تولید شامل معوقات، بدهکاری بانکی، تأمین اجتماعی، آب و زیرساخت‌هایی مانند انرژی و مالیات در زمره دغدغه‌های تولیدکنندگان استان است که باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

آسیابی همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط با مقوله مالیات و تولید را یکی از راه‌های برون‌رفت از مسائلی دانست که جلوی تولید را در استان سمنان گرفته‌اند.

وی همچنین افزود: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یکی از راه‌هایی است که توسعه اقتصادی را به همراه دارد و اشتغال در سایه این توسعه قطعاً ارتقا خواهد یافت لذا از همه مسئولان می‌خواهیم تا نسبت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

دادستان مرکز استان سمنان درباره نقش دستگاه قضا در رونق تولید نیز، گفت: رفع مشکلات قانونی واحدهای تولیدی می‌تواند به رغبت بیشتر سرمایه‌گذاری، رفع موانع تولید و درنتیجه رونق اقتصادی واحدهای تولیدی منجر شود.

کد خبر 4301889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha