۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۵۳

استاندار خوزستان:

نقش خوزستان در اقتصاد کشور مهم و برجسته است

نقش خوزستان در اقتصاد کشور مهم و برجسته است

اندیمشک- استاندار خوزستان گفت: نقش این استان در اقتصاد کشور بسیار مهم است از این رو باید با تعریف پروژه‌های بزرگ، فرصت‌ها را برای خدمت هر چه بیشتر به هم استانی ها غنیمت شمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلام‌رضا شریعتی ظهر امروز در آئین افتتاح و بهره‌برداری از موزه راه‌آهن اندیمشک در ساختمان اداره کل راه‌آهن زاگرس عنوان کرد: شهرستان اندیمشک امروز شهری پویا بوده که مسیر توسعه خود را با سرعت طی می‌کند.

وی، نقش و جایگاه راه‌آهن در توسعه اندیمشک را برجسته دانست و افزود: وجود راه‌آهن بسیاری از پروژه‌ها را برای شهرستان اندیمشک توجیه پذیر کرده و از این روی در توسعه شهرستان نقشی مهم ایفا می‌کند.

استاندار خوزستان گفت: نقش استان خوزستان در اقتصاد کشور بسیار مهم است، از این رو با تعریف و اجرای پروژه‌های بزرگ در استان از فرصت‌ها برای خدمت هر چه بیشتر به  خوزستانی‌ها باید استفاده کرد.

شریعتی با اشاره به جایگاه مطالعه و برنامه‌ریزی در توسعه و رفع مشکلات افزود: در زمینه ریزگردها باید در استان مطالعات جامع انجام شود و ۳۵۰ هزار هکتار از اراضی تحت پوشش طرح ریزگردها قرار گیرند.

وی، نقش نخبگان در توسعه استان را مهم و برجسته خواند و اظهار کرد: باید کمیته‌هایی با حضور نخبگان علمی در استان راه‌اندازی شود.

کد خبر 4311054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha