۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹

مصطفی کارخانه در گفتگو با مهر:

هر سرمربی انتخاب شود همه انتقاد می‌کنند/صحبتی برای حضورم نشده است

هر سرمربی انتخاب شود همه انتقاد می‌کنند/صحبتی برای حضورم نشده است

کارشناس والیبال درباره انتقادهای مطرح شده نسبت به انتخاب جهانگیر سیدعباسی به عنوان سرمربی تیم «ب» گفت: در ایران هرکسی که انتخاب شود مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار مهر انتخاب کادر فنی تیم ملی والیبال «ب» را خوب ارزیابی و بیان کرد: کادر فنی انتخاب شده است و باید به این تصمیم احترام گذاشت. سید عباسی مربی خوش نام و با شخصیتی است، برای او آرزوی موفقیت دارم. او در کنار دستیارانش مجموعه خوب و  جوانی را تشکیل داده اند.

وی در ادامه تاکید کرد: در انتخاب سید عباسی ایرادی را نمی بینم. همه باید مورد آزمایش قرار گیرند. هرکسی که در ایران انتخاب می شود مورد انتقاد قرار می گیرد. امیدوارم کادرفنی انتخاب شده موفق شود.

کارخانه در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از سوی فدراسیون برای هدایت تیم ملی داشته است یا خیر؟ گفت: خیر، هیچ صحبتی دراین باره با من نشده است و من برای کادر انتخاب شده آرزوی موفقیت دارم.

این کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی «ب» توانایی تکرار قهرمانی در بازی های آسیایی جاکارتا را خواهد داشت یا خیر؟ بیان کرد: والیبال ایران رشد بسیار خوبی را داشته است. می توانیم همزمان سه تیم ملی را در اختیار داشته باشیم. بازیکنان جوان و با انگیزه ای در اختیار داریم و می توانیم قهرمانی را تکرار کنیم.

مصطفی کارخانه در پایان گفتگو با خبرنگار مهر درباره نتایج تیم ملی در رقابت های لیگ ملت ها نیز گفت: مردم از والیبال انتظار بالایی دارند. تیم ملی شروع خوبی را نداشته است. ملی پوشان  در خانه آرژانتین را شکست دادند ولی مقابل کانادا و ایتالیا شکست خوردند. در ادامه امیدورام تیم ملی شکست هایش را جبران کند. 

کد خبر 4312138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha