۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۲۸

فرماندار دماوند:

کسی اجازه سخن گفتن در خصوص اختلافات مرزی در دماوند را ندارد

کسی اجازه سخن گفتن در خصوص اختلافات مرزی در دماوند را ندارد

دماوند- فرماندار دماوند گفت: هیچ کس حق ندارد در خصوص اختلافات مرزی روستایی اظهار نظر و یا ادعایی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری ظهر دوشنبه در دومین جلسه شورای اداری دماوند طی سخنانی خطاب به دهیاران و شوراهای روستایی گفت: هیچ کس حق ندارد در خصوص اختلافات مرزی روستایی اظهار نظر و یا ادعایی کند، اما متاسفانه صحبت هایی در گوشه و کنار مشاهده می شود، که صحیح نیست.

وی با بیان این که در حال حاضر نیازی به دامن زدن به برخی از اختلافات نیست، گفت: نباید هیچ کس در کل شهرستان دماوند در خصوص اختلافات مرزی صحبت کند، اگر موردی هست، به بنده به طور خصوصی ارجاع داده شود.

فرماندار دماوند افزود: خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکل و اختلاف مرزی در دماوند نداریم، کسی به دیگری تعدی نکرده است، نباید برخی افراد ایجاد اختلاف کنند.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه پایدار باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم و به جای پرداختن به برخی حواشی به متن توجه کرده و در پی توسعه باشیم، در این صورت به اهداف خود خواهیم رسید.

صفری دماوند را از شهرستان های بسیار حساس و مهم استان تهران دانست و گفت: امروز زمانی برای آزمون و خطا و پرداختن به فرعیات نداریم، باید از فرصتی که برای خدمت داریم به بهترین نحو استفاده کرده و بهره لازم را ببریم.

کد خبر 4318319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha