۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۵۸

تیم والیبال زیر ۱۹ سال دختران ایران هشتم آسیا شد

تیم والیبال زیر ۱۹ سال دختران ایران هشتم آسیا شد

تیم والیبال زیر ۱۹ سال دختران ایران باقبول شکست برابر قزاقستان و کسب عنوان هشتمی از رقابت‌های قهرمانی آسیا خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرونده نوزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۹ سال آسیا با دیدار دو تیم ایران و قزاقستان بسته شد.

تیم جوانان دختر ایران که برای کسب عنوان هفتم و هشتم آسیا امروز به مصاف قزاقستان رفته بود، در آخرین دیدار خود در این رقابت ها شکست خورد. تیم جوانان ایران این بازی را با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازهای ۲۵-۱۵ در ست نخست، ۲۵-۲۳ ست سوم و ۲۵- ۱۲در ست چهارم واگذار کرد. تیم ایران در ست دوم با امتیاز ۲۵-۲۲ پیروز شد.

تیم ایران با ترکیب تکراری مونا آشفته، زهرا زهدی، زهرا صالحی، آیتک سلامت، الهه حلاج، رقیه جهانی و فاطمه عنایت بازی را شروع کرد.

تیم ایران در شرایطی ست نخست را آغاز کرد که در دریافت و توپ گیری داخل میدان عملکرد مطلوبی نداشت. قزاق ها نیز از این فرصت استفاده کرده و در حمله و دفاع از تیم ایران امتیاز گرفتند. این ست با امتیاز ۲۵-۱۵ به پایان رسید.

ست دوم ایران و قزاقستان بازی پایاپایی انجام دادند. در این ست با به کارگیری فاطمه عنایت در پست پشت خط زن و اسما سعیدی در پست قدرتی، حمله تیم بالا رفت و به این ترتیب تیم ایران ست دوم را با امتیاز ۲۵-۲۲ به سود خود به پایان رساند.

در ست سوم تیم ایران هماهنگ تر عمل کرد و در پوئن های پایانی با سرویس های خوب بازیکنان و حمله های قدرتی توانست فاصله اش را با حریف کم کند. اما قضاوت داور بازی را به سود قزاق ها به پیش برد. قزاقستان این ست را با امتیاز ۲۵-۲۳ به پایان رساند.

اشتباهات فردی و پرتعداد بازیکنان ایران در ست چهارم باعث شد تا قزاقها این ست را هم به سود خود به پایان ببرند. در این ست قزاقستان با نتیجه ۲۵-۱۲ به پیروزی رسید.

به این ترتیب تیم ایران با کسب جایگاه هشتم از نوزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی آسیا خداحافظی کرد.

کد خبر 4323176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha