۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴

نشست معاون سازمان محیط زیست با کارکنان روابط عمومی و رسانه

نشست معاون سازمان محیط زیست با کارکنان روابط عمومی و رسانه

معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با پرسنل روابط عمومی و امور رسانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، کریم شافعی در دیدار با کارکنان روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست  بر ضرورت اطلاع رسانی در حوزه محیط زیست تاکید کرد و گفت: روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست نماینده سازمان برای انتقال آموزش ها و ارتقای آگاهی زیست محیطی به ۸۰ میلیون هموطن است.

وی در این دیدار با تاکید بر هدف گذاری سازمان برای تخصیص اعتبار به برنامه های مدون و هدفمند گفت:  در صورت ارائه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در عرصه اطلاع رسانی محیط زیست اعتبارات اختصاص خواهد یافت.

شافعی خطاب به کارشناسان روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تنظیم عملکرد و فعالیت ها به نحوی باشد در پایان این فعالیت ها در پیشگاه خداوند رضایت خاطر داشته باشید.

وی تصریح کرد: توجه به نتیجه در اقدامات اطلاع رسانی ضرورت دارد و روابط عمومی سازمان می بایست در راستای اهداف سازمانی برنامه ریزی های موثری و تاثیرگذار داشته باشد.

در این نشست صمیمانه معاون سازمان حفاظت محیط زیست در جریان چالش ها و خواسته کارکنان روابط عمومی  قرار گرفت و برای حمایت همه جانبه سازمان در عرصه اطلاع رسانی قول مساعد دادند.

کد خبر 4337168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha