۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۵

امیر غفور در گفتگو با مهر:

توقعات از تیم ملی والیبال منطقی است/ اولویت قهرمانی در آسیاست

توقعات از تیم ملی والیبال منطقی است/ اولویت قهرمانی در آسیاست

بازیکن تیم ملی والیبال ایران با اشاره به حضور این تیم در بازیهای آسیایی گفت: توقعات از تیم ملی منطقی است، تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا به قهرمانی آسیاست برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال یک روز قبل از شروع مسابقاتش، یعنی ۲۹ مرداد ماه وارد دهکده بازی‌های آسیایی می شود و با تیم‌های پاکستان و مغولستان همگروه است. ملی پوشان به دنبال دومین قهرمانی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی هستند.

امیر غفور در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت و شرایط تیم ملی والیبال پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: تمرینات خوبی را در ۵ هفته کذشته پشت سر گذاشتیم. تیم شرایط بسیار خوبی دارد، چند آسیب دیدگی جزئی برای برخی بازیکنان پیش آمده است که امیدواریم تا قبل از شروع مسابقات به شرایط مطلوب برسند.

او در ادامه افزود: چرا که پس از بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی را در پیش داریم که بسیار برای ما دارای اهمیت است و مهم است که تیم  شرایط ایده آل داشته باشد. باید در ۲ رویداد بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی شرکت کنیم و برای اینکه بخواهیم مدت زمان طولانی شرایط آمادگی را حفظ کنیم سخت است.

ملی پوش والیبال تصریح کرد: تمرینات بسیار فشرده و سنگینی را پشت سرگذاشتیم. الویت نخست تیم، قهرمانی در بازی‌های آسیایی است و بسیار مهم، هرچند که بار سختی است. پس از آن نیز تمرکز خود را بر روی رقابت‌های جهانی خواهیم گذاشت.

غفور در پاسخ به این سوال که توقعات از والیبال بسیار بالا و انتظار قهرمانی در جاکارتا از تیم می رود؟ گفت: توقعات بجا، منطقی و خوب است. خود ما نیز از خودمان توقع داریم تا بهترین نمایش را ارائه دهیم، ان شالله تمام سعی خود را برای تکرار قهرمانی خواهیم کرد. مطمئن باشید که ملی پوشان تمام توان خود را خواهند گذاشت تا به هدف برسیم.

کد خبر 4374055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha