۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۲۴

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

بوشهر - به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن ایران اسلامی، آزادگان شهرستان دیر و ۲ خانواده آزاده شهید این شهرستان با حضور مسئولان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان دیر صبح یکشنبه در این آیین ضمن تبریک فرارسیدن ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: آزادگان نماد مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت ایران هستند.

حمزه اعتماد با بیان اینکه آزادگان یک ثروت عظیم انسانی در ایران هستند، اظهار داشت: شهدا، جانبازان و آزادگان در مسیر حق گام برداشتند و خانواده های آنان با صبر و بردباری عزت به جمهوری اسلامی ایران بخشیدند.

اعتماد با اشاره به مقاومت، صبر، ایستادگی واز خودگذشتگی آزادگان در دوران اسارت تصریح کرد: آزادگان با ایستادگی و رشادت های خود در زمان اسارت تهدید را به فرصت تبدیل کرده و فرهنگ جدیدی را به وجود آوردند.

وی، اظهار داشت: برای مسئولان وظیفه است که در قبال ایثارگری آزادگان با تمام وجود خدمت کرده و یک لحظه غفلت نکنند.

فرماندار شهرستان دیر، بر رسیدگی مسئولان به مشکلات آنان آزادگان تاکید کرد و گفت: آزادگان ثروت عظیم انسانی و مایه تقویت نظام اسلامی هستند و مسئولان در رسیدگی به مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر نیز در این آیین گفت: آزادگان با صبر و پافشاری بر اصول و ارزش‌ها و تدبیر و همدلی تبدیل به گنج شدند که این برای ما درس است.

داریوش محمدی با بیان اینکه  در زمان حاضر سه هزار و ۷۶۱ نفر زیر پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرار دارند اظهار داشت: ۱۲ آزاده و ۲ خانواده شهید ازاده شهرستان دیر، در آیین تجیل شدند.

کد خبر 4378820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha