۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۴۰

رئیس کمیته نمایشگاه سی و پنجمین اجلاس جهانی پارک های علم و فناوری خبر داد:

ارائه آخرین دستاوردهای پارک های علم و فناوری ۴ کشور در هتل عباسی

ارائه آخرین دستاوردهای پارک های علم و فناوری ۴ کشور در هتل عباسی

اصفهان- رئیس کمیته نمایشگاه سی و پنجمین اجلاس جهانی پارک‌های علم و فناوری گفت: آخرین دستاوردهای فناوری ۴ کشور از امروز در کنار ۱۸ پارک علم و فناوری ایران در هتل عباسی به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، امین نوری پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری سی و پنجمین اجلاس جهانی پارک های علم و فناوری در هتل عباسی اصفهان در خصوص برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: در حاشیه سی و پنجمین اجلاس جهانی پارک های علم و فناوری در هتل عباسی، آخرین دستاوردهای پارک های علم و فناوری داخلی و چهار پارک علم و فناوری خارجی در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه پارک‌های علم و فناوری از کشورهای فرانسه، اسپانیا، چین و IASP مشارکت دارند.

رئیس کمیته نمایشگاه سی و پنجمین اجلاس جهانی پارک های علم و فناوری اظهار داشت: در این نمایشگاه ۲۲ غرفه داریم که شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان نیز در کنار پارک های علم و فناوری ایلام، یزد، اراک، هرمزگان، گیلان، کرمانشاه، سمنان، لرستان، آذربایجان غربی، پردیس تهران، پارک دانشگاه تهران و فارس اقدام به ارائه آخرین دستاوردهای علم و فناوری می کند.

وی با بیان اینکه همچنین در حاشیه برگزاری اجلاس، مکانی را برای گفت و گو و تبادل افکار اعضای شرکت کننده ایجاد کردیم که بتوانند با یکدیگر آخرین دانش و اطلاعات خود راتبادل کنند، اعلام کرد: همچنین سه شرکت خصوصی نیز به عنوان پشتیبان در این نمایشگاه غرفه دارند.

نوری بیان داشت: پارک های علم و فناوری ایرانی به خاطر اینکه اسپانسر هستند در این نمایشگاه صاحب غرفه شدند.

کد خبر 4392898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha