۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۲۱:۰۱

سرمربی پدیده:

تیم پدیده راه زیادی در پیش دارد

تیم پدیده راه زیادی در پیش دارد

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن در اولین مسابقه جام حذفی بازی بسیار دشواری بود و راه زیادی را تا فینال در پیش داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم پدیده به پایان رسید، اظهار داشت: بازی سختی را مقابل تیم ذوب‌آهن پشت سر گذاشتیم اما خوشبختانه بازیکنانم با تمرکز و توان بدنی بالا توانستند این بازی را به سود خود به پایان ببرند.

وی با بیان اینکه پدیده هنوز راه زیادی در پیش دارد، افزود: بازی مقابل ذوب آهن بازی نخست ما در جام حذفی بود و هنوز تا فینال راه زیادی در پیش داریم و نباید به خاطر این پیروزی زیاد خوشحال باشیم و امیدوارم در مراحل بعدی نیز همین روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم پدیده از بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد و ادامه داد: بازیکنانم برای این پیروزی زحمت زیادی کشیدند و بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند که از همه آنها ممنونم و به آنها خداقوت می گویم.

وی با اشاره به آخرین دیدار پدیده در برابر ذوب‌آهن در لیگ برتر افزود: ذوب‌آهن در این بازی تغییراتی را در ترکیب ایجاد کرده بود اما بازی قبل به شناخت تیم ما از ذوب آهن بسیار کمک کرد و بازیکنان ما با نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن آشنا شده بودند و نیز به نقاط ضعف خودشان آشنا شدند و در این بازی اجازه نفوذ و ایجاد موقعیت را به بازیکنان حریف ندادند.

گل محمدی در پاسخ به سوالی پیرامون مشکلات پدیده بیان کرد: پدیده با مشکلات بسیار زیادی روبه‌روست که اگر برطرف نشود به مشکلات بزرگتری برمی‌خوریم اما طبق صحبت های انجام شده جلسات متعددی برگزار کردیم و اسپانسر جدیدی برای تیم پیدا شده است و قول داده تا هفته آینده این مشکلات را برطرف کند؛ باشگاه تلاش خود را کرده است و امیدوارم که این مشکلات برطرف شود و تنها نماینده شرق کشور با مشکلات بزرگتری روبرو نشود.

سرمربی پدیده قهرمانی و موفقیت یک تیم را در گرو عوامل بسیاری دانست و افزود: عوامل و فاکتورهای زیادی وجود دارد که یک تیم به موفقیت دست پیدا کند که این عوامل باید همواره در کنار یک تیم باشد و از سوی دیگر مشکلات و موانعی که در کار تیمی اخلال ایجاد می‌کند برطرف شود. بازیکنان همه با جان و دل برای تیم تلاش می‌کنند و من مطمئنم با حمایت مسئولان استان می‌توانیم روزهای بسیار خوبی را برای پدیده رقم بزنیم.

کد خبر 4402515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha