۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۵۶

هیچ آلودگی در آب شرب روستای وسطانیه مشاهده نشده است

هیچ آلودگی در آب شرب روستای وسطانیه مشاهده نشده است

اهواز - شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان اعلام کرد که هیچ نوع آلودگی در آب لوله کشی روستای وسطانیه شهرستان شادگان مشاهده نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال انتشار خبری در خصوص مسمومیت تعدادی از اهالی روستای وسطانیه در شهرستان شادگان در رسانه، شرکت آب و فضلاب روستایی استان خوزستان در توضیحاتی اعلام کرد: با بررسی های به عمل آمده و انجام آزمایش‌های میکروبی و شیمیایی، هیچ گونه آلودگی در آب شرب روستای وسطانیه مشاهده نشده است.

در این توضیحات آمده است: آب شرب روستای وسطانیه از طریق تاسیسات آب حیات تامین می‌شود که آب شرب ۱۷ روستای شهرستان شادگان را تامین می‌کند با بررسی های به عمل آمده و انجام آزمایش‌های میکروبی و شیمیایی هیچ گونه آلودگی در آب شرب روستای وسطانیه و سایر روستاهای تحت پوشش تاسیسات آب حیات مشاهده نشده است.

حسین سالمی بخشدار مرکزی شادگان روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اهالی روستای وسطانیه همچون دیگر مناطق شهرستان آب تصفیه شده مصرف می کنند و احتمال اینکه این مسمومیت ناشی از آب شرب باشد خیلی کم است.

سالمی در ادامه گفت: کودکی که در این روستا فوت شده دچار بیماری بوده و از ۱۰ روز قبل فوت شده و ارتباطی با مسمومیت امروز ندارد.

وی با اعلام اینکه نفرات مسموم از یک خانواده بوده اند، تصریح کرد: دیگر اهالی روستا به هیچ گونه مسمومیتی دچار نشده و این دال بر احتمال استفاده از غذای تاریخ مصرف گذشته یا موارد مشابه باشد. 

کد خبر 4430892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha