۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۱

اعلام برنامه‌های کاهش مصرف برق مشترکان در استان تهران

اعلام برنامه‌های کاهش مصرف برق مشترکان در استان تهران

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: به منظور کاهش بار شبکه سراسری در دوره اوج مصرف برق، در بخش‌های مصرف با توجه به فراوانی روشهای مدیریت مصرف برق اعمال شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی بخشعلی زاده قیاسی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اظهار کرد: به منظور کاهش بار شبکه سراسری در دوره اوج مصرف برق، در بخش‌های مصرف با توجه به فراوانی روش‌های مدیریت مصرف برق اعمال شود. در ماه‌های تیر و مرداد مشترکان تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران روزانه با روش‌های مدیریت مصرف میزان مصرف خود را کاهش دهند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در ادامه با اشاره به اپراتور هوشمند انرژی در کنار شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور، گفت: پیش بینی می‌شود در بخش خانگی و تجاری از طریق اپراتور هوشمند انرژی کاهش پیک انجام شود و هدف اصلی از این پروژه کاهش مصرف انرژی از طریق فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف مشترکان بخش خانگی و تجاری است.

قیاسی یکی از ابزارهای مهم در کنترل و مدیریت بار شبکه، را بهره گیری از لوازم اندازه گیری هوشمند دانست و افزود: از طریق کنتورهای هوشمند امکان بررسی بار لحظه‌ای مشترکین برای همکاران فراهم شده و با پایش این اطلاعات، وضعیت مشترکان همکار و غیر همکار نیز به صورت دقیق مشخص می‌شود

کد خبر 6115071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha