۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۰۸

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

دستگیری هکر۱۵ساله پاکدشتی/برداشت ۵۰میلیون تومان از حساب ۷۰۰شهروند

دستگیری هکر۱۵ساله پاکدشتی/برداشت ۵۰میلیون تومان از حساب ۷۰۰شهروند

ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری هکر ۱۵ ساله پاکدشتی خبر داد و گفت: این فرد ۵۰ میلیون تومان از حساب ۷۰۰ شهروند برداشت کرده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد این فرماندهی از دستگیری یک هکر نوجوان که از کارت‌های عابر بانک پاکدشت پول برداشت می کرد، خبر داد و افزود: پلیس فتا در شرق استان تهران پس از دریافت گزارش های اقدام به تشکیل پرونده در این خصوص کرد.

وی گفت: در این برداشت ها مبلغ ۵۰ میلیون تومان از طریق هک رمز دوم از حساب ۷۰۰ شهروند برداشت شده بود، که پلیس فتا پس از پیگیری های کارشناسانه موفق به شناسایی و دستگیری سارق و هکر ۱۵ ساله در پاکدشت شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: این متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبر 4461956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ساجده IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
      1 1
      ماشالله به این مخ
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      1 0
      اون فقط یک بچه است. توی زمینه ای که اینقدر استعداد داره ازش استفاده کنید ببینید چه نابغه ای بشود با زندان فرستادنش تبدیل به مجرم همیشگی می شود.
    • محمد AE ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      2 0
      از این نابغه ها استفاده کنید. اگر استخدام کنید و حقوق بدید مگر مرض داره بره دزدی. مغز این جوان برای امنیت مملکت باید استفاده بشه و هر روز رشد کنه اینها آینده سازان کشورن
    • درخشان ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      1 0
      باتوجه به سن و سالش، ممکنه یک دانش آموز راهنمایی باشه و اگه این سایت رو خودش طراحی کرده حتما بهتره که رشته نرم افزار کامپیوتر رو انتخاب کنه تا در تولید نرم افزار کا حرف اول علم و اقتصاد رو بزنه