۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس:

رفع سوء مدیریت ها وضعیت اقتصادی را متحول می کند

رفع سوء مدیریت ها وضعیت اقتصادی را متحول می کند

بجنورد- رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تغییر و تحول در وضعیت اقتصادی جامعه ضرورت دارد، سوء مدیریت ها برطرف شود.

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید براینکه با مدیریت درست می توان وضعیت بازار را کنترل کرد، اظهار کرد: باوجود اینکه اعمال تحریم های مختلف و فشار اقتصادی بر مردم ایران در دستور کار دشمنان قرار دارد اما مدیریت درست و نظارت جدی می تواند بازار را تنظیم کند.

قربانی با بیان اینکه اقلام ضروری مردم با قیمت بالا عرضه می شود، افزود: متاسفانه با وجود طرح تنظیم بازار برای تأمین گوشت اما همچنان با کیلویی ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان عرضه می شود.

وی تصریح کرد: تا هنگامی که نظارت دقیق در دستور کار قرار نگیرد، مشکلات معیشتی مردم برطرف نخواهد شد.

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه محصولات تولید داخل نسبت به قبل دو، سه برابر افزایش پیدا کرده اند که در توان خرید اقشار کم درآمد و متوسط جامعه نیست.

قربانی همچنین اضافه کرد: باوجود اینکه وزارت بهداشت اعلام کرد مشکلی در زمینه تامین دارو وجود ندارد اما همچنان شاهد کمبود برخی داروها هستیم.

وی با تاکید براینکه دولت برای بهبود شرایط زندگی اقشار کم درآمد و متوسط، کمک های ویژه ای را در دستور کار قرار دهد، گفت: در این رابطه تذکرات لازم را به دولت خواهیم داد تا برای تغییر و تحویل در وضعیت اقتصادی جامعه برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.

کد خبر 4470495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha