۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱

با اجاره ویلا و آپارتمان خود به صورت اینترنتی کسب درآمد کنید

با اجاره ویلا و آپارتمان خود به صورت اینترنتی کسب درآمد کنید

در عصر تکنولوژی به لطف استفاده روز افزون از اینترنت و فضای مجازی، راه و روش‌های زیادی برای کسب درآمد جانبی از طریق اینترنت به وجود آمده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید شما هم به واسطه تبلیغات خیلی از آن‌ها را می‌شناسید. فلان اپلیکیشن را نصب کن (تازه برای نصبش باید پول هم بدهی) و روزی چند صد هزار تومان درآمد داشته باش، اگر در سایت ما عضو شوی در ماه به‌راحتی میلیون‌ها تومان پول درمیاوری و ... چیزهایی شبیه به این‌ها. کم نیستند سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که متاسفانه وعده درآمدهای میلیونی و آن چنانی را در عرض چند ماه به افراد می‌دهند و متاسفانه خیلی‌ها را هم به دام می‌اندازند.

اما در این میان راه‌های مطمئن و بی‌ضرری هم برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد، کسب و کارهایی که در آن‌ها وعده‌های دور و عجیب و غریب به شما داده نمی‌شود و با خیال راحت می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. اجاره اینترنتی آپارتمان و ویلایی که خالی مانده، یکی از بهترین و بی دردسرترین راه‌ها برای پول درآوردن و داشتن درآمد جانبی است.

اجاره اینترنتی آپارتمان و ویلا

همان طور که گفتیم یکی از راه‌هایی که می‌توانید در خانه کسب درآمد کنید این است که آپارتمان و ویلای خالی خود را اینترنتی اجاره دهید. امروزه دیگر افراد به دنبال خرید ویلا نیستند. دلایل نخریدن ویلا در ایران در خبرگزاری مهر.

این روش سال‌هاست در اغلب کشورهای جهان رایج است و چند سالی هم می‌شود که در ایران چندین وبسایت و اپلیکیشن به این فعالیت مشغول هستند. یکی از این وبسایت‌ها سایت شب است که بدون پرداخت هزینه و تنها با چند دقیقه زمان گذاشتن می‌توانید در آن میزبان شوید و آگهی منزل خود را ثبت کنید. اگر در هر کدام از شهرهای ایران خانه‌ای دارید که خالی مانده، فقط باید کمی به سر و روی آن برسید تا مسافران یا به اصلاح همان مهمان‌ها مشتاق اجاره اینترنتی آپارتمان شما شوند و در نتیجه آن شغل دومی هم برایتان ایجاد شود.

این نکته را هم بگوییم که نیازی نیست که خانه یا ویلای شما حتما تمام سال یا بیشتر روزهای سال را خالی باشد. حتی اگر برای مثال دو ماه از تابستان را برای تعطیلات به شهر یا کشوری دیگر می‌روید و منزل شما خالی است، می‌توانید موقتا برای ثبت آگهی و اجاره اینترنتی آپارتمان و ویلای خود در سایت شب اقدام کنید.

یک سوالی که شاید برایتان پیش بیاید این است که تفاوت بین اجاره اینترنتی آپارتمان و این که منزل خود را از طریق املاک محلی اجاره دهید چیست؟ اجاره اینترنتی آپارتمان و ویلا چه مزیتی دارد؟

بدون هزینه‌های گزاف برای خانه خود مشتری(مهمان) پیدا کنید

مهم‌ترین نکته در خصوص اجاره اینترنتی آپارتمان و ویلا این است که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و تنها با چند کلیک می‌توانید آگهی اقامتگاه خود را در سایت شب ثبت کنید. در این صورت بدون این که مبلغی را پرداخت کرده باشید هزاران نفر خانه شما را می‌بینند و برای رزرو و اجاره آن درخواست می‌دهند. سایت شب بدون دریافت هیچ هزینه‌ای برای آپارتمان و ویلای شما تبلیغ می‌کند. فقط در صورتی که کسی منزلتان را از طریق شب رزرو و اجاره کرد ۱۰ درصد از مبلغ کل اجاره بها به سایت شب تعلق می‌گیرد و مابقی آن به حساب شما واریز می‌شود. اجاره آپارتمان به صورت موقت و کوتاه مدت نسبت به اجاره سالانه و دائمی این مزیت را هم دارد که هر زمان بخواهید می‌توانید به منزل خود دسترسی داشته باشید و خودتان در آن ساکن شوید.

بیشتر از وقتی که آپارتمان خود را سالانه اجاره می‌دهید، درآمد کسب کنید

هیچ بعید نیست درآمدی که از طریق اجاره اینترنتی آپارتمان و ویلای خود کسب می‌کنید، بیشتر از زمانی باشد که خانه‌تان را سالانه و به شیوه سنتی اجاره می‌دهید. اگر خانه شما همیشه مرتب و تمیز باشد و امکانات خوب و مناسبی هم برای آن در نظر بگیرید، مهمان‌های بیشتری مشتاق اجاره آن می‌شوند. به این ترتیب اگر در ماه چند بار منزل شما رزرو شود، این احتمال هم خیلی می‌رود که به نسبت اجاره سالانه درآمد بیشتری داشته باشید.

بی دردسر و سریع‌تر اجاره بها را دریافت کنید

یک مزیت دیگری که میزبانی در شب و اجاره اینترنتی آپارتمان و ویلا نسبت به روش سنتی آن دارد، دریافت بی دردسر و سریع‌تر مبلغ اجاره است. زمانی که در سایت شب میزبان می‌شوید و کسی منزل شما را اجاره می‌کند، اول اجاره بهای خود را دریافت می‌کنید بعد از آن مهمان ساکن می‌شود. اما در صورت اجاره سالانه و دائمی خانه خود ممکن است با مشکلات و دردسرهایی از قبیل پرداخت با تاخیر یا عدم پرداخت اجاره مواجه شوید.

خانه را سالم تحویل بگیرید

برای خیلی‌ها پیش آمده بعد از اجاره سالانه خانه خود، وقتی آن را تحویل گرفتند مجبور شدند مبلغ زیادی را صرف جبران خسارت‌ها و آسیب‌هایی کنند که به آن وارد شده است. حتی گاهی از برخی می‌شنویم که اگر منزلشان را اجاره نمی‌دانند کمتر دردسر می‌کشیدند. اما اجاره اینترنتی آپارتمان و ویلا به صورت کوتاه مدت و موقت، احتمال آسیب رسیدن به خانه را خیلی کاهش می‌دهد و به حداقل می‌رساند. همچنین در صورتی که مهمان خسارتی به منزل شما وارد کرد به صورت توافقی این حق را دارید که مبلغی از ایشان بابت جبران خسارت دریافت کنید.

نحوه میزبانی در شب و اجاره اینترنتی آپارتمان و ویلا

تا اینجا با مزایای اجاره اینترنتی آپارتمان آشنا شدید و ممکن است به فکر افتاده باشید که آگهی خانه خالی خود را در وبسایت‌های مربوطه ثبت کنید. اگر قصد داشته باشید اقامتگاه خود را برای اجاره در وبسایت شب قرار دهید این کار زمان خیلی کمی از شما می‌گیرد و هزینه‌ای هم برایتان ندارد. با این کار می توانید خانه خود را برای افرادی که به دنبال اجاره ویلا در شمال از جمله اجاره ویلا در رامسر هستند و یا برای سایر شهر های ایران مثل اجاره ویلا ارزان در کردان، در معرض دید قرار دهید و کسب درامد کنید. در ادامه مراحل میزبانی در شب را به طور مختصر توضیح می‌دهیم.

در خبرگزاری مهر درباره شهر سفر خیز رامسر: جایی که دریا و ساحل به هم می‌رسند.

برای ثبت اقامتگاه خود در شب کافیست در سایت ثبت نام کنید و بعد از آن از طریق گزینه میزبان شوید در نوار بالایی سایت فرآیند ثبت آگهی را تکمیل کنید. در همان صفحه اول می‌توانید قوانین مربوط به میزبانی در شب را تحت عنوان تفاهم نامه همکاری بخوانید تا اگر سوال و ابهامی دارید برطرف شود. بعد از آن در چند مرحله باید عکس‌های آپارتمان و ویلای خود را آپلوده کرده و مشخصات خانه را با دقت وارد کنید. پس از تکمیل تمام مراحل و زمانی که قیمت گذاری و مشخصات اقامتگاه شما توسط کارشناسان شب تایید شد، آگهی در سایت به نمایش در می‌آید و مهمان‌ها می‌توانند نسبت به رزرو خانه شما اقدام کنند.

کد خبر 4480547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha