۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۵۳

فرمانده سپاه خراسان شمالی:

سربازان در خنثی سازی هجمه های دشمنان نظام تاثیر گذارند

سربازان در خنثی سازی هجمه های دشمنان نظام تاثیر گذارند

بجنورد- فرمانده سپاه جوادلائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سربازان این کشور نقش بسزایی در خنثی سازی هجمه های دشمنان نظام دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید حسن مرتضوی پیش از ظهر چهارشنبه در یازدهمین جشنواره جوان سرباز، با بیان اینکه سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در بخش های مختلف به بهترین شکل نقش آفرینی کرده اند، اظهار کرد: سربازان در کنار دیگر نیروهای نظامی در مقابله با هجمه های دشمن، دفاع از مرزها، امنیت، برخورد با تخلفات، مقابله با آسیب های اجتماعی و جریان اغتشاشات، وظایف سنگینی را متحمل هستند که به خوبی انجام می دهند.

سردار مرتضوی سربازان را نقطه قوت کشور در دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: سربازان همواره در امر دفاع از کشور مقتدر بوده و برای حفظ وطن جانفشانی هایی زیاد کرده اند.

وی با بیان اینکه همدلی، محبت و تعصب سربازان ایران زبانزد ارتش های دنیا است، تصریح کرد: دشمنان نظام در کنار دیگر اهداف خود، ایجاد اختلاف و تفرقه را بین سربازان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دستور کار دارند اما این برنامه نیز همانند دیگر نقشه های آنان نقش بر آب است چرا که تمام دنیا اتحاد و همدلی سربازن ایران را شاهد هستند.

فرمانده سپاه جوادلائمه(ع) خراسان شمالی، بیان کرد: دشمن همچنان برای نفوذ بین نیروهای مسلح کشور تلاش دارد، بنابراین باید با عاملان این امر مهم برخورد جدی شود.

سردار مرتضوی اضافه کرد: همچنین با افرادی که سربازان را برای مقابله با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نشانه گرفته اند با قاطعیت برخورد می شود.

وی در ادامه به نقش آفرینی سربازان در عرصه های مختلف علمی اشاره کرد و گفت: سربازان ایران این توانایی را دارند که در تمامی بخش های علمی دفاعی و صنایع کشور ورود پیدا کنند به طوری که تاکنون توانسته اند بسیاری از نیازهای این عرصه را برطرف کرده اند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اظهار کرد: ضرورت دارد از ظرفیت علمی سربازان نخبه بیش از این در صنعت دفاعی و اقتصادی استفاده کنیم.

سردار مرتضوی جشنواره بزرگ جوان سرباز را بهانه‌ ای برای شناخت بیشتر ظرفیت علمی سربازان دانست و افزود: ضرورت دارد به گونه از ظرفیت سربازان استفاده و با آنان رفتار کرد که پس از پایان دوره خدمت با وجدانی آسوده و روحیه امید به زندگی وارد جامعه و خدمت کنند.

وی در ادامه به تشکیل کمیسیون سرباز اشاره کرد و گفت: امیدواریم این کمیسیون که توسط ستاد کل ابلاغ شده شرایط بهتری را نسبت به گذشته برای سربازان رقم بزند.

کد خبر 4502487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha