۲۰ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۳۰

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد؛

مدیران به طور جدی از سیاسی بازی پرهیز کنند/لزوم تصمیم گیری راهگشا

مدیران به طور جدی از سیاسی بازی پرهیز کنند/لزوم تصمیم گیری راهگشا

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مدیران و مسئولان در شرایط کنونی کشور باید برنامه ریزی سازنده، آینده نگر و راهگشا داشته باشند و به طور جدی از بازی های سیاسی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله دری نجف آبادی پیش از ظهر پنجشنبه در هفتمین جلسه شورای اداری سال جاری استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: کشور در شرایط خاص و حساس به سر می‌برد بنابراین باید مدیران تلاش مضاعف داشته باشند. کوتاه نگر نباشند و از روزمرگی و تصمیمات زودگذر پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امروز کشور نیاز به تحول اساسی و تصمیمات و برنامه های راهگشا دارد و از بازی های سیاسی جدا باید پرهیز کرد، چرا که دشمن برای ضربه زدن به نظام از دسیسه های مختلف استفاده می‌کند و رفتار مدیران نباید موجب تحقق اهداف دشمنان شود، هم اکنون کشور نیازمند کارهای ریشه دار و با ارزش است.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: مدیران کشور باید برای توسعه و تحول همه‌جانبه ضمن تلاش مضاعف، نگاه کاملا تخصصی، راهگشا و تصمیم گیری بلندمدت داشته باشند. شرایط امروز کشور نمی تواند فقط کارهای روزمره را پذیرا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: شهردار سابق اراک به دلیل اینکه مشمول قانون عدم به کارگیری بازنشستگان شد، از مدیریت شهری اراک کناره گیری کرد و امیدوارم شهردار جدید کارها و برنامه‌های اصولی را با جدیت بیشتری دنبال کند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد برخی در شورای اسلامی شهر اراک، تصریح کرد: حرمت‌ها در هر شرایط باید حفظ شود، ما امانت دار خون شهدا و انقلاب هستیم. تاکید می کنم شورای اسلامی اراک دست از سیاسی بازی بردارد و ما نیز اگر موضوعی را مطرح می‌کنیم، بر اساس تجربه و دلسوزی می گوییم.

دری نجف آبادی ادامه داد: بنده و استاندار هفته گذشته تاکیدات و نصایح لازم را در رابطه با انتخاب شهردار به اعضای شورا انجام دادیم و انتظار می رفت که اعضای شورا برای این صحبت ها ارزش قائل شوند، اما هیچ احترامی به ریش سفید بنده نگذاشتند، قرار نیست که هر کسی به دلخواه خود هر کاری را می خواهد انجام دهد. اگر اینگونه است پس از بنده تاییدیه نگیرند و به میل خود عمل کنند.

وی اضافه کرد: پاسخ این بی حرمتی ها قطعا بی حرمتی است و مردم نسبت به این مسائل آگاه هستند، این آخرین بار باشد که چنین بی حرمتی هایی صورت می گیرد وگرنه مسائل پشت پرده برخی افراد را افشا خواهیم کرد تا دیگر شاهد چنین بی حرمتی هایی نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور کرد: با جلوگیری از برخی ریخت و پاش ها می توان کارهای بزرگی انجام داد و مدیران باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 4509311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha