۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۱۱

سرپرست هیئت کبدی استان خوزستان خبر داد:

تیم ناحیه ۴ اهواز قهرمان مسابقات بانوان کبدی دانش آموزی خوزستان

تیم ناحیه ۴ اهواز قهرمان مسابقات بانوان کبدی دانش آموزی خوزستان

اندیمشک - سرپرست هیئت کبدی استان خوزستان با تأکید بر لزوم توجه به ورزش مدارس برای پرورش استعدادها گفت: تیم ناحیه چهار اهواز قهرمان مسابقات بانوان کبدی دانش آموزی استان خوزستان شد.

کمال سعدی آل کثیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: ظرفیت مدارس برای شناسایی، رشد و پرورش استعدادهای ورزشی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 وی افزود: مسابقات کبدی دانش آموزی استان روز گذشته در خانه کبدی خوزستان برگزار و تیم ناحیه ۴ اهواز به رتبه نخست این مسابقات دست یافت.

رئیس هیئت کبدی استان خوزستان با بیان اینکه تیم‌های ماهشهر و رامهرمز به تربیت به عنوان دوم و سوم مسابقات کبدی دانش‌آموزی استان دست ‌یافتند اظهار کرد: تیم منتخب دانش آموزی استان بعد از انجام اردو های خود به مسابقات کشوری که در استان خراسان رضوی شهر مشهد اعزام خواهد شد.

وی تیم ناحیه ۴ اهواز را پدیده این مسابقات نامید و افزود: برای اولین بار با هدف پرورش استعدادهای ناب ورزشی یک تیم کبدی در بخش بانوان تشکیل می‌شود.

سعدی آل کثیر گفت: با هدف توسعه ورزش کبدی در سطح مدارس در شهرستان اهواز کارگاه‌های آموزش تشکیل و در زمینه رشد و استعدادیابی این رشته ورزشی برنامه‌ریزی مدونی انجام می‌شود.

سرپرست هیئت کبدی استان خوزستان با اشاره به اینکه تیم ناحیه چهار اهواز قهرمان مسابقات بانوان کبدی دانش آموزی استان خوزستان شد، اظهار کرد: این مسابقات برای اولین‌بار در استان خوزستان و با هدف نگاه به ورزش مدارس برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم کبدی متشکل از ۱۲ بازیکن و یک مربی و سرپرست است.

کد خبر 4523919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha