۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۲۹

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان:

میزان مخاطب صدا و سیمای مرکز کرمان بالاتر از میانگین کشوری است

میزان مخاطب صدا و سیمای مرکز کرمان بالاتر از میانگین کشوری است

رفسنجان - مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: در مجموع نظرسنجی‌ها، میزان مخاطب و رضایت آنها از صدا و سیمای مرکز کرمان از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد علیرمضانی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم نوزدهمین سالگرد تأسیس رادیوشهری رفسنجان و تجلیل از کارشناسان این رادیو، اظهار داشت: برنامه‌سازان باید مخاطبان خود را بشناسند و هر طرح و برنامه‌ای که دارند بر اساس مؤلفه‌های مهم از جمله سن جمعیت طراحی کنند.

وی اهمیت فضای مجازی را یادآور شد و گفت: در صدا و سیمای مرکز کرمان معاونت فضای مجازی را راه‌اندازی کردیم. تفاوت ما با فضای مجازی این است که فضای مجازی صاحب و بازخواست کننده ای ندارد اما ما هر چیزی را نمی توانیم منتشر کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان به موفقیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان در زمینه رضایت و میزان مخاطب اشاره و بیان کرد: در مجموع نظرسنجی‌ها، میزان مخاطب و رضایت آنها از صدا و سیمای مرکز کرمان از میانگین کشوری بالاتر است.

علیرمضانی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: باید دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود و از نشر اخباری که ناامیدی ایجاد می‌کند پرهیز شود.

وی عنوان کرد: علیرغم همه مشکلاتی که دشمنان برای نظام ما به وجود آوردند اما همین که دشمن نتوانست سال ۹۷ در کشورمان جریان‌سازی کند یعنی رسانه‌های نظام موفق بودند.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا مانند سابق مزیت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ندارد و تنها مزیتش فضای مجازی و اینترنت است که اگر بتوانیم این مزیت را هم  از آمریکا سلب کنیم دیگر آمریکا ابرقدت نخواهد بود.

علیرمضانی با اشاره به بودجه کم صدا و سیما، عنوان کرد: در بحث رسانه صهیونیست‌ها بذل و بخشش می‌کنند و بودجه‌های فراوانی می‌گذارند چون ابزار قدرت را رسانه می‌دانند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان تولیدات خاص بومی را مهم برشمرد و گفت: گاهی در بیان کلمات از لهجه خود فرار می‌کنیم در حالی که هویت جذابیت می‌آورد و باید به هویت خودمان افتخار کنیم.

علیرمضانی با تأکید بر اینکه در فضای مجازی همه تکلیف دارند، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و در این زمینه اتاق فکری هم دارد؛ در حالی که دستاوردهای بزرگی در تمام زمینه‌ها از جمله راه‌ها، حمل و نقل و... داریم.

وی یادآور شد: اگر خدمات انقلاب در استان کرمان و در شهرستان‌ها بیان نشود جفا کرده‌ایم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به برگزاری کنگره شش هزار و۵۰۰ شهید استان کرمان، تصریح کرد: اقدامات خیلی خوبی برای این کنگره در سطح استان در حال انجام است و کارهای ماندگاری برای مراسم شهدا برنامه‌ریزی می‌شود.

علیرمضانی همچنین با اشاره به خواسته مسئولان رفسنجان مبنی بر ارتقای رادیو به صدا و سیما، گفت: اعتبارات در این خصوص کم است.

کد خبر 4527578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha