۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۳۵

فرماندار بروجرد مطرح کرد:

دشمنان همواره در تلاش برای سدکردن راه انقلاب و پیشرفت ایران هستند

دشمنان همواره در تلاش برای سدکردن راه انقلاب و پیشرفت ایران هستند

بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: دشمنان همواره دنبال ایجاد سَد بر سر راه انقلاب و پیشرفت ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم رحیمی ظهر جمعه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در دیدار مسئولان دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان با امام جمعه بروجرد در حسینیه اهل بیت(ع) بروجرد، اظهار داشت: بعد از سال ها ظلم و ستم به مردم ایران و تمام جفایی که در دوران قبل از انقلاب در حقشان روا شده بود، با آمدن امام خمینی(ره) دوران تازه ای به روی ملت ایران گشوده شد.

وی افزود: البته انقلاب در سال ۴۲ شمسی با ارشادهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) در کشور جرقه زد و بعد از آن ملت با قدرت تمام برای نابودی رژیم پهلوی به پا خواستند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: این ملت چه مصیبت ها که در زمان رژیم ستمشاهی نکشید تا امروز مردم در آسایش به سر ببرند.

رحیمی با بیان اینکه امروز وظیفه ملت ایران جلوگیری از پایمال شدن خون شهیدان دوران انقلاب است، ادامه داد: ادامه راه شهدای انقلاب با شعار میسر نیست بلکه مردم و مسئولان باید در عمل ثابت کنند که دنباله رو راه شهدا هستند.

وی، افزود: امروز شاهد هستیم که دشمنان کوتاه نیامده و همواره دنبال ایجاد سد بر سر راه انقلاب هستند و متوجه شده اند که با جنگ و ترور نتوانستند پیروز شوند و امروز به ایجاد اختلاف در بین ملت ایران در داخل کشور دلخوش کرده اند.

فرماندار بروجرد یادآور شد: تلاش مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم همان ادامه راه امام(ره) است.

به گفته وی امام(ره) انقلاب کردند تا مستضعفان دیده شوند و این موضوع امروز صرفا با شعار حاصل نمی شود بلکه همه مسئولان باید در این زمینه تلاشی خستگی ناپذیر داشته باشند.

کد خبر 4530126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha