۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۵۶

امام‌جمعه بروجرد مطرح کرد:

پایه‌های انقلاب روز به روز مستحکم‌تر می‌شود

پایه‌های انقلاب روز به روز مستحکم‌تر می‌شود

بروجرد- امام‌جمعه بروجرد گفت: پایه‌های انقلاب اسلامی ایران روز به روز مستحکم‌تر و دشمنان ضعیف‌تر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای بروجرد با بیان اینکه وجود امام خمینی(ره) و انقلابی که کرد در طول تاریخ بشریت بی نظیر است، اظهار داشت: امروز خیر و برکات انقلاب با گذشته قابل قیاس نیست و خدمات زیادی در حوزه های مختلف عمرانی، آموزشی، آبادانی، انرژی هسته ای و... در ایران انجام شده است.

وی افزود: بر مسئولان واجب است که تمام توان را بر رفع مشکلات مردم گذاشته تا این مردم ولایتمدار و خوب ایران صدمه نبینند.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به سالروز عملیات والفجر مقدماتی به عنوان کاری بزرگ و تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: افرادی که در این مجمع گمارده شده اند خبره هستند و با نظرات خود و انتقال آن به مجلس، توانسته اند مشکلات را حل کنند.

وی در رابطه با جابجایی فرماندار بروجرد تاکید کرد: مردم و مسئولان  شهرستان فرماندار جدید را در انجام امور حمایت کنند تا هر چه سریعتر مشکلات حل شود.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: امروز برخلاف تصور دشمنان، انقلاب اسلامی ایران روز به روز مستحکم تر و آنها ضعیف تر می شوند و آمریکای متجاوز و آدم کش با شکست مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: آبروی آمریکا رفته است و ایران در حال پیشرفت و حرکت است.

وی همچنین با اشاره به اینکه سعی کرده ایم مشکلات شهرداری بروجرد را حل کنیم و از کارکنان هم انتظار داریم مقداری تحمل کنند تا حقوق های معوقه آن ها پرداخت شود، یاد آور شد: شهرداری بروجرد مشکلاتی دارد که باید با کمک مسئولان مربوطه به طور اساسی حل شود.

کد خبر 4530210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha