۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸

نماینده سنندج در مجلس:

ملت ایران در ۲۲ بهمن بار دیگر وحدت خود را به نمایش گذاشتند

ملت ایران در ۲۲ بهمن بار دیگر وحدت خود را به نمایش گذاشتند

سنندج - نماینده مردم شهرستان‌های سنندج دیواندره و کامیاران گفت: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر وحدت و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسن علوی صبح امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر سنندج به خبرنگاران رسانه‌های جمعی، گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصتی برای نمایش وحدت و همدلی ملت ایران در راستای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: میثاق مجدد با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر دفاع از انقلاب و نظام از دیگر مولفه های مهم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شمار می رود.

علوی با بیان اینکه ۲۲ بهمن اساسی ترین و مهمترین رویداد در سال جاری است، افزود: با توجه به شرایط فعلی و جنگ اقتصادی استکبار جهانی ملت ایران امروز با حضور خود در صحنه بار دیگر اعلام کردند که همواره حامی جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهند بود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود:امروز دنیا منتظر است تا حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به نظاره بنشیند و بدون شک این حضور باردیگر انقلاب و نظام را در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن بیمه خواهد کرد.

وی در پایان همراهی مسئولان و مردم در راستای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی را خواستار شد و افزود: وحدت و همدلی و حضور مستمر در صحنه دفاع از نظام و انقلاب یکی از مهمترین نیازهای کشور در شرایط حساس کنونی است.

کد خبر 4539069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha