۱۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۱۸

امام جمعه زنجان:

نظارت بر بازار تشدید شود

نظارت بر بازار تشدید شود

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر تشدید نظارت بر بازار تأکید کرد و گفت: با افرادی که کالاهای اساسی را احتکار می‌کنند باید برخورد جدی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی جمعه در خطبه‌های نماز جمعه به حلول ماه مبارک رجب اشاره کرد و گفت: شروع این ماه با ولادت حضرت امام محمدباقر (ع) است و این امام بزرگوار پایه‌گذار بزرگ‌ترین نهضت علمی و فرهنگی بود.

وی به تشدید نظارت از بازار تأکید کرد و گفت: با افرادی که کالاهای اساسی را احتکار می‌کنند باید برخورد جدی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: مسئولین هم باید در نظام جمهوری اسلامی وقتی فشار و سختی معیشت مردم را می‌بینند باید ساده‌زیستی را انتخاب کنند.

خاتمی به ۱۸ اسفندماه سالروز تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: این کانون‌ها در مقابل تهاجم فرهنگی نقش بسیار مؤثری دارد و باید فرهنگی دینی را در جامعه تقویت کنند.

وی به ساده‌زیستی مسئولان در شرایط اقتصادی فعلی تأکید کرد و افزود: مسئولان باید خود را در کنار مردم ببینند و همانند مردم زندگی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان بابیان اینکه ۲۰ اسفندماه، روز راهیان نور است، گفت: نسل اول و دوم انقلاب شرایط جنگ را درک کردند اما برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب، برگزاری اردوهای راهیان نور بهترین دانشگاه است.

خاتمی به ۲۲ اسفند، سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز شهدا اشاره کرد و یادآورشد: اقتدار و عزت ایران اسلامی ایران حاصل ایثار ملت بزرگ ایران است و شهدا عزت و اقتدار را به کشورمان هدیه دادند.

کد خبر 4562397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha