۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس:

استفساریه مزایای اجتماعی ایثارگران درحوزه استخدامی به تصویب رسید

استفساریه مزایای اجتماعی ایثارگران درحوزه استخدامی به تصویب رسید

اراک- سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: استفساریه مزایای اجتماعی ایثارگران دارای شش ماه سابقه حضور در جبهه در رابطه با موضوع استخدامی و مالی این رزمندگان، به تصویب مجلس رسید.

علی اکبر کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مفاد جز ششم بند سوم ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی قید شده برای رزمندگان دارای حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه در دوران دفاع مقدس، همچون جانبازان در نظام اداری از نظر مزایای حقوقی یک مقطع بالاتر از سطح تحصیلات آنها در نظر گرفته شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان امور اداری و استخدامی کشور حکم این ماده را نپذیرفته و نافذ نمی‌دانست و اجرای مفاد جز ششم بند سوم ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه از ابتدای اجرای این قانون در سال ۹۶ تاکنون بلاتکلیف مانده بود.

وی بیان کرد: این موضوع توسط فراکسیون ایثارگران مجلس پیگیری شد و در ادامه با مطرح شدن طرح استفساریه در مورد این بند در کمیسیون اجتماعی مجلس، اولویت این طرح مصوب شد و در نهایت در جلسه امروز مجلس (۲۱ اسفندماه ۹۷) این استفساریه به تصویب رسید.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: در متن استفساریه عنوان شده است که «آیا منظور از مزایای اجتماعی ذکرشده در جز ششم بند سوم ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه، مزایای مالی و استخدامی نیز می‌باشد؟» که پاسخ مثبت در این رابطه با رأی اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم این خدمت نیز در ادامه پیگیری‌های فراکسیون ایثارگران مجلس، بتواند اقدامی در راستای قدردانی از جامعه ایثارگران باشد و بیش از پیش بتوان به این قشر خدمت رسانی کرد.

کد خبر 4566153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
      1 0
      ایا شامل بازنشستگان هم میشود؟