۱۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰

در جلسه ستاد بحران اوشان فشم میگون مطرح شد؛

درخواست اعتبار خسارت سیل شمیرانات

درخواست اعتبار خسارت سیل شمیرانات

شمیرانات- فرماندار شمیرانات در جلسه ستاد بحران اوشان فشم میگون درخواست تخصیص اعتبار خسارت سیل شمیرانات را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه جلسه ستاد بحران با حضور تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، مصدقی، معاون اداره راه استان تهران، شهریور فرماندار شمیرانات، صبایی بخشدار رودبار قصران، سرهنگ ابن علی رئیس کلانتری ۱۶۲ فشم، کرمزاده شهردار اوشان فشم میگون، صفدری ریاست آبفای شرق استان تهران، حاج محمدی رئیس آبفای رودبار قصران، رئیس و اعضای شورای شهر در سالن کنفرانس شهرداری اوشان فشم میگون برگزار شد.

گفتنی است که در این جلسه درخواست تخصیص اعتبار با توجه به خسارات وارده به منطقه توسط سیاوش شهریور، فرماندار شمیرانات عنوان شد و تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران از مسئولین اداره برق، گاز، آبفای، و تمام مسئولین ذیربط خواست تا تمام توان خود را به کار گیرند تا در کمترین زمان ممکن شرایط به حالت عادی باز گردد.

شریعتی رئیس اداره برق لواسانات و رودبار قصران گفت: هماهنگی‌های لازم با سایر ادارات انجام شد تا در اسرع وقت اقدامات نسبت به وصل جریان برق شهرها و روستای منطقه انجام پذیرد.

طی این جلسه مصدقی معاون اداره کل راه و حمل و نقل جاده‌ای نیز اظهار داشت: با توجه به شرایط منطقه چند دستگاه لودر و گلیدر به منطقه اعزام شد و اما با توجه به شرایط بحرانی به چند دستگاه کامیون، بیل مکانیکی و لودر نیاز داریم و راهداری تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا تمام مسیرهای مسدود شده خصوصاً محور اصلی لشگرک به فشم باز گشایی شود.

مسئول اداره گاز نیز افزود: بیش از ۴۰۰ انشعاب قطعی رخ داد که بیشترین قطعی در روستاهای ایگل و باغگل اتفاق افتاد و در حال بررسی هستیم، تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا ۸۰ درصد این قطعی‌ها حداکثر تا آخرین ساعات امروز وصل شود.

کد خبر 4580402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha