۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۱۳

همایش تجلیل از دانش آموزان برتر بردخون برگزار شد

همایش تجلیل از دانش آموزان برتر بردخون برگزار شد

بوشهر - همایش تجلیل از دانش آموزان برتر بردخون با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس فتحی عصر سه‌شنبه در همایش تجلیل از دانش آموزان برتر منطقه بردخون اظهار داشت: تلاش کنیم در جهاد علمی و ارتقا تحصیلی به جایگاه واقعی خود برسیم تا ثمرات آن نصیب همه انسان‌ها شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تقدیر از تلاش و همت همه فرهنگیان، افزود: خرسندیم که دانش آموزانی تلاشگر و فعال داریم و امیدواریم دانش آموزان برای خودکفایی کشور در همه عرصه‌ها تلاش کنند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان امروز با افتخارآفرینی و اندیشه متعالی سرمایه‌ای ارزشمند برای کشور هستند تا در آینده ایران اسلامی نقش داشته باشند و توان خود را در عرصه جهانی نشان دهند.

فتحی ابراز داشت: تجلیل از دانش آموزانی که همواره به دنبال کسب افتخارند ارزشمند و ماندگار است که امیدواریم همه دلسوزان با نگاهی عمیق آینده‌سازان جامعه اسلامی را قدر بدانند و برای پیشرفت آنان مشارکتی سازنده داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: بهترین لحظات هنگام شادی و رضایت دانش آموزان است که این برنامه با هدف تجلیل از افرادی صورت گرفته که با مسئولیت پذیری در مسیر توسعه علمی کشور گام بر می‌دارند.

ظهیر محمودی افزود: فعالیت‌های فوق برنامه و غیردرسی یکی از پایه‌های آموزشی و مهارت‌های اجتماعی است که آموزش مهارت‌ها به دانش آموزان یکی از وظایف متولیان تعلیم و تربیت و مدرسه کانون آموزش و مهارت‌های زندگی است.

وی با بیان اینکه توان و همت خود را برای گسترش برنامه‌های فوق برنامه و اوقات فراغت به کار می‌گیریم، اضافه کرد: مدیران و متولیان امور تلاش کنند در کنار درس، مهارت‌های زندگی را به دانش آموزان بیاموزند.

محمودی ابراز داشت: ۳۹۳ نفر از دانش آموزان برتر منطقه‌ای و استانی در رشته‌های تربیت بدنی، پرورشی و فرهنگی هنری، آموزشی و فعالیت‌های قرآنی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

دبیر شورای آموزش و پرورش گفت: بر این باوریم که کلاس‌های کنکور از تابستان امسال در منطقه تشکیل شود تا دانش آموزان نتیجه لازم را کسب کنند و با احساس آرامش به استقبال آزمون کنکور بروند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش برای رشد و موفقیت دانش آموزان تلاش می‌کند اما انتظار داریم همه مردم و مسئولان در کنار دستگاه تعلیم و تربیت قرار گیرند تا جامعه به توسعه همه جانبه برسد.

در این همایش که تعدادی از مسئوولان، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا نیز حضور داشتند پس از اجرای چند برنامه فرهنگی با تقدیم لوح و هدیه از ۳۹۳ نفر از دانش آموزان برتر منطقه بردخون تقدیر شد.

کد خبر 4604843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha