۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۳۶

مدیر پارک علم و فناوری خراسان:

مدافعان جنگ اقتصادی باید دیده شوند

مدافعان جنگ اقتصادی باید دیده شوند

مشهد- مدیر پارک علم و فناوری خراسان گفت: سربازانی که در راه مقابله با جنگ اقتصادی تلاش می‌کنند باید دیده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قنبری ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید امام جمعه مشهد از پارک علم و فناوری خراسان اظهار کرد: درباره جنگ اقتصادی صحبت می‌شود اما متأسفانه این موضوع به شوخی گرفته شده است زیرا وقتی از جنگ اقتصادی صحبت می‌کنیم برای مقابله با آن در استان سربازان و سردارانی داریم که باید شناخته شوند و افرادی که واقعاً دلشان برای کشور می سوزد، باید ببیند که جوانان این جا دارند چه کاری انجام می‌دهند.

وی افزود: چهار هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۲۶ شرکت خصوصی در این پارک در حال فعالیت هستند که میانگین سنی آن‌ها زیر ۳۰ سال است و میزان تحصیلات ۸۵ درصد آن‌ها بالای کارشناسی ارشد است. وقتی از جنگ اقتصادی صحبت می‌کنیم این افراد باید دیده شوند.

مدیر پارک علم و فناوری خراسان تصریح کرد: یکی از اثرات این بازدید این است که این جوانان انگیزه پیدا می‌کنند و خدا قوتی از بزرگان دریافت کنند. برکت بخش خصوصی برای همه است چراکه جامعه ما در آینده بخش خصوصی توانمند، متدین و با دانش، می‌تواند ثروتمند کند.

قنبری ادامه داد: این فرهنگ که نفت بفروشیم و همه بخوریم را عوض کنیم. باید کار و تلاش کنیم و آن‌هایی را که جلو هستند باید دیده شوند تا به عنوان الگو قرار گیرند.

مدیر پارک علم و فناوری خراسان خاطر نشان کرد: کاری که ما در پارک علم و فناوری خراسان انجام می‌دهیم، شبکه سازی، است و یکی از کارهایی که شبکه سازی نیاز دارد، توسعه فرهنگ در اقشار مردم است که بازدید امروز امام جمعه مشهد اصلی ترین کار آن بود.

کد خبر 4606555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha