۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۲۳

بادامچیان در گفتگو با مهر:

متناسب با «گام دوم»برای انتخابات اقدام کنیم/باید وحدت داشته باشیم

متناسب با «گام دوم»برای انتخابات اقدام کنیم/باید وحدت داشته باشیم

دبیرکل حزب موتلفه گفت: برای انتخابات مجلس یازدهم باید برای مجلسی متناسب با گام دوم انقلاب اقدام کنیم.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد فعالیت شورای انتخابات حزب متبوع خود گفت: با اینکه حزب موتلفه اسلامی معاونت انتخابات دائم دارد اما «شورای انتخابات» را تشکیل داده‌ایم و در ذیل این شورا و معاونت مشغول انجام وظیفه در خدمت به ملت هستیم.

وی با بیان اینکه برای انتخابات مجلس یازدهم باید برای مجلسی متناسب با گام دوم انقلاب اقدام کنیم، تصریح کرد: همه وظیفه داریم به دور از سهم خواهی نسبت به تشکیل مجلسی با ترکیب شایسته سالارانه و در خدمت مردم و در خط ولایت اقدام کنیم تا بتوانند در گام دوم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند تا مشکلاتی که امروز مردم با آن دست به گریبان هستند هر چه زودتر حل شود؛ در این راستا نیز حزب موتلفه هم نسبت به وظیفه خود اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

بادامچیان با اشاره به اهمیت اتحاد بین احزاب اصولگرا، گفت: در این موضوع که ما باید وحدت داشته باشیم، هیچ بحثی نیست. امروز شما شاهد هستید که وقتی آمریکا سپاه پاسداران را تحریم می‌کند و آن را تروریست می‌خواند همه با سلایق مختلف لباس سپاه می‌پوشند.

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه ما در ایران همه یکی هستیم، افزود: حال اینکه در برهه زمانی انتخابات چگونه وحدت یا تعامل شکل می‌گیرد، نیاز به بحث آزاد بین سیاسیون دارد.

وی گفت: موضع حزب موتلفه و استراتژی خود را در فرصت‌های بعدی اعلام می‌کنیم.

کد خبر 4614055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha