۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۱۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

جهاد کشاورزی متولی پایداری تولید در بخش کشاورزی است

جهاد کشاورزی متولی پایداری تولید در بخش کشاورزی است

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جهاد کشاورزی متولی پایداری تولید در بخش کشاورزی است و برنامه های مدونی را در این زمینه عملیاتی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه خمسه ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای اندیشکده کشاورزی و منابع طبیعی و بسیج اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین اظهار کرد: تمام تلاش جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید بر این است که با پایداری تولید در جهت کمک به امنیت غذایی گام بردارد.

وی افزود: طی دو یا سه سال گذشته با وجود مشکلات آب و سایر موارد تلاش شد تا پایداری تولید حفظ شود.

خمسه اضافه کرد: این موفقیت جز با همکاری بهره برداران و محققین بخش کشاورزی امکانپذیر نبود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه با بیان اینکه در بحث تولید گندم و دانه‌های روغنی طی چند سال گذشته اقدامات خوبی در استان انجام شده گفت: با تکیه بر اقتصاد کشاورزی و توجه به این بخش می‌توان تحریم دشمنان را خنثی کرد.

خمسه خاطر نشان کرد: در استان ستاد احیا دشت قزوین شکل گرفته و تمام موارد مربوط به این دشت حاصلخیز برای احیای مجدد ان مد نظر قرار دارد.

این مقام مسئول گفت: جهاد کشاورزی با دارا بودن محققین بخش کشاورزی و همکاری بخش ترویج و تحقیقات و اجرای طرح‌های خوبی اجرا کرده است.

وی خاطر نشان ساخت: امروز محققین و مروجین بخش کشاورزی با ارتباط دوسویه و همکاری در راستای توسعه بیشتر بخش گام برمی دارند که باید حمایت شوند.

خمسه اضافه کرد: اندیشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز می‌تواند با بهره گیری از ایده و تفکر افراد و کارشناسان در راستای پیشرفت بخش کشاورزی به ما کمک کند.

وی بر لزوم اهمیت همکاری و ارتباط دو سویه بین جهاد کشاورزی و اندیشکده کشاورزی و منابع طبیعی در جهت توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد.

رئیس اندیشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین هم در این جلسه گفت: اندیشکده کشاورزی پل ارتباطی بین پژوهش و اجرا است.

جعفر احمدی افزود: ارتباط دانشگاه با بخش کشاورزی رونق بخش را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر ۱۵ اندیشکده کشاورزی و منابع طبیعی در کشور تشکیل شده است.

در این جلسه نجاتی رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین هم گزارش از همکاری بسیج اساتید با بخش اجرا ارائه کرد.

کد خبر 4616707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha