۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۴۶

نماینده مجلس:

مذاکره با آمریکا مشکلی را رفع نمی‌کند/ تولید مواد اولیه در داخل

مذاکره با آمریکا مشکلی را رفع نمی‌کند/ تولید مواد اولیه در داخل

گرمسار- نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تأکید بر اینکه مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را رفع نمی‌کند، گفت: پیروزی در جنگ اقتصادی نیازمند رونق تولید و تهیه مواد اولیه صنایع در داخل است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا کاتب پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنعتگران بخش ایوانکی که به میزبانی سالن جلسات این بخشداری برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر کشور به شدت درگیر جنگ اقتصادی با دشمنان است و این امر نیازمند توجه ویژه به رونق تولیدات داخلی و از بین بردن وابستگی‌های اقتصادی به خارج از کشور است.

وی با بیان اینکه تولید کنندگان در کشور آسیب بیشتری را در جنگ اقتصادی با دشمنان متحمل می‌شوند، تصریح کرد: تولید کنندگان عامل اصلی پیروزی و نجات کشور از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی هستند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تأکید بر لزوم تولید مواد اولیه واحدهای تولیدی در کشور، خاطرنشان کرد: رسیدن به خودکفایی مهم‌ترین رویکرد دولت و مجلس برای مقابله با دشمنان در این جنگ اقتصادی است.

کاتب با بیان اینکه مذاکره با دشمنان معنا ندارد، گفت: مذاکره مجدد با آمریکا مشکلات کشور را رفع نمی‌کند و این امر نیازمند توجه ویژه مسئولان به رونق تولیدات داخلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز مهمان ویژه نشست بررسی مشکلات صنعتگران گرمسار و ایوان کی بود و بررسی راه‌های کمک به رونق تولید و تحقق شعار سال محور جلسات معاون وزیر صمت در استان سمنان است.

کد خبر 4617616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدبهرامى بلوچ IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
      0 0
      ترامب به برجام برگردد امضاهاى جهان را پاره كرده جهان در مقابل يك فرد بى تعهد ايستادگى كند وقتى مردم ما از نظر اقتصادى قوى باشند جواب هزاران ترامپ راخواهند داد. دولت هرچه سريعتر توليد داخلى را زنده كند