۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰:۲۲

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

انقلاب اسلامی طی چهل سال گذشته در عرصه های مختلف موفق بوده است

انقلاب اسلامی طی چهل سال گذشته در عرصه های مختلف موفق بوده است

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته همواره باعزت و اقتدار در عرصه‌ها ی مختلف بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی عصر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری زنجان، افزود: طبق فرمایشات امام علی (ع) مسئولیت‌ها میدان امتحان برای شخصیت‌ها است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: فرصت عمر بسیار کوتاه است و فرصت مسئولیت همیشه نیست و باید انسان‌های عاقل از این فرصت کوتاه به خوبی استفاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان بابیان اینکه در زمان کوتاه این مسئولیت‌ها باید صادقانه و باجان و دل به مردم خدمت کرد، گفت: باید مدیران به نوکری خود افتخار کرده و به مردم خدمت کنند.

خاتمی بابیان اینکه انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته همواره باعزت و اقتدار در عرصه‌ها ی مختلف بوده است، تأکید کرد: انقلاب اسلامی در مقابل حوادث گوناگون و طوفان‌ها همیشه ایستاده است.

وی ابراز کرد: دشمن با همه توان تلاش کرده که انقلاب اسلامی باقدرت گام دوم را برندارد ولی هرگز دشمن موفق نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: دشمن می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی انقلاب را طی نکند و در همین راستا با انواع ترفندها وارد عرصه شده است.

خاتمی ابراز کرد: استقامت هزینه دارد اما هزینه آن اقتدار و عزت است و برای تحقق این امر مهم همه باید با همدل و یکدل باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان بابیان اینکه مردانی بزرگ انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، تصریح کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب، ایران عددی در جغرافیای سیاسی نبود اما امروز در منطقه در همه حوزه‌ها به خصوص حوزه سیاسی اثرگذار است.

خاتمی ابراز کرد: خوشبختانه در استان زنجان مردم و مسئولان باهم اتحاد خوبی دارند و باید این مهم تقویت شود و دشمن چشم دیدن این همدلی را ندارد.

کد خبر 4644710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha