۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۰۱

سرلشکر عبدالرحیم موسوی:

شهدای مدافع حرم برای آن‌ سوی مرزها هم امنیت تولید کردند

شهدای مدافع حرم برای آن‌ سوی مرزها هم امنیت تولید کردند

اصفهان - فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمندگان و شهدای مدافع حرم نه تنها برای کشور بلکه برای کشورهای درگیر داعش در آن سوی مرزها نیز تولید امنیت داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی با اشاره به اینکه مقابله با داعش آن‌سوی مرز، تاکتیکی برای جلوگیری از ورود داعش به خاک کشور بود، اظهار داشت: به برکت خون شهدا امروز کشور ما در منطقه و جهان مقتدر است و قدرت بازدارندگی کشور حاصل جانفشانی همین شهداست.

وی با اشاره به اینکه برخی سخن پراکنی‌های سران آمریکا برای فریب دادن است، افزود: در عین حال مسئولان رسمی آمریکا به قدرت و توان ایران اسلامی هم اعتراف می‌کنند.

سرلشکر موسوی بیان داشت: رزمندگان و شهدای مدافع حرم نه تنها برای کشور بلکه برای کشورهای درگیر داعش در آن سوی مرزها نیز تولید امنیت داشتند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه وفادار ماندن به راه شهدا، عزت و اقتدار کشورمان را ارتقا می‌دهد، گفت: جهانیان اراده و عزم ملت ایران در دفاع از وطن را در دوران دفاع مقدس مشاهده کردند و امروز نیز شاهدند نسل جوان انقلاب در همان مسیر در راه تأمین امنیت کشور گام برداشته است.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: ملت ایران نشان داده‌اند در برابر زورگویی دشمن تن به ذلت نمی‌دهند و برابر یاغیان شیطان صفت جدی هستند و برای مقابله با دشمن فراتر از مرزها فکر می‌کنند.

امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این همایش با اشاره به نقش مؤثر شهدای مدافع حرم در بالا بردن امنیت کشور گفت: اولین گروه مدافعان حرم نیروی زمینی ارتش با عبور از مرز خسروی و حضور در عراق اولین قرارگاه مقابله با داعش را تشکیل دادند.

کد خبر 4646421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha