۱ تیر ۱۳۹۸، ۲۲:۵۲

سرمربی تیم فوتسال ایران:

فشار روی بازیکنان ایران بالا بود/ شانس آوردن ایران در بازی امروز

فشار روی بازیکنان ایران بالا بود/ شانس آوردن ایران در بازی امروز

تبریز- سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران با بیان اینکه فشار روی بازیکنان ایران بالا بود، گفت: به هرحال این دوره از مسابقات نیز تمام شد ولی باید از این بازی‌ها درس بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید شاندیزی شامگاه امروز شنبه بعداز پایان رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا در تبریز گفت: بازیکنانم در این دوره تلاش زیادی کردند، این بازیکنان دیگر در این سنین وارد مسابقات نمی‌شوند و باید در سنین بالا شرکت کنند.

وی ادامه داد: ما مانند یک سرباز مطیع برنامه‌های فدراسیون هستیم. برنامه‌ریزی برای ما و بازیکنان را فدراسیون تصمیم می‌گیرد و ما سرباز این مملکتیم و اگر ما را نخواهند می‌رویم به کار خودمان بازمی‌گردیم.

شاندیزی با اشاره به اینکه در بازی امشب نیز خوب کار کردیم، ادامه داد: امشب ما شانس آوردیم. در بازی قبل نیز من گفتم تیم ژاپن از شانس‌هایی که در طول بازی برایش پیش آمده بود استفاده کرد و پیروز میدان شد و همین طور ما امروز از این شانس‌های بازی استفاده کرده و بر تیم اندونزی چیره شدیم. من در بازی قبلی نگفتم که ژاپن شانس آورد.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران ابراز داشت: نیمه اول با آنالیزی که داشتیم بسیار خوب پرس انجام دادند و خیلی خوب توانستیم گل بزنیم.

وی گفت: به خاطر نتیجه دست به تعویض نزدیم و از تک به تک بازیکنان برای حفظ فشار روی اندونزی استفاده کردیم. بازیکنانم با یک بازی متفکرانه و به دور از استرس توانستند تیم اندونزی را شکست دهند.

شاندیزی سپس در پایان گفت: چون اردوهای وزنه‌ای زیادی نداشتیم زیاد مصدوم می‌شدند و با ۶ مصدوم به مسابقات آمدیم ولی از آنها تشکر می‌کنم که با این حال تا اینجا توانستند بیایند.

در دیدار رده بندی امشب تیم ملی ایران با شکست ۹ بر ۱ اندونزی به عنوان سومی مسابقات رسید.

کد خبر 4648138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha