۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

جشنواره «به رنگ قنوت» ویژه دانش آموزان در زنجان برگزار می شود

جشنواره «به رنگ قنوت» ویژه دانش آموزان در زنجان برگزار می شود

زنجان-رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری جشنواره «به رنگ قنوت» ویژه دانش آموزان در استان زنجان خبر داد و گفت: این جشنواره مهرماه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه ستاد اقامه نماز استان زنجان برنامه‌های خوبی برای سال ۹۸ پیش‌بینی کرده است، افزود: جشنواره شکوفه‌های نماز ویژه نونهالان در مهدکودک‌ها و مراکز پیش‌دبستانی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی از اجرای طرح «نماز یاوران کودک» خبر داد و اظهار کرد: همچنین مسابقه شکوفه‌های نماز برای نونهالان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری جشنواره «به رنگ قنوت» ویژه دانش آموزان در استان زنجان خبر داد و گفت: این جشنواره مهرماه سال جاری در استان زنجان برگزار می‌شود.

یوسفی از برگزاری نشست‌های دانش‌آموزی نماز به تعداد ۱۴۰ نشست و طرح پیوند مسجد و مدرسه هر هفته یک مدرسه در شهرستان‌های استان در سال جاری خبر داد.

وی تأکید کرد: جشنواره «محراب» ویژه جوانان در سال جاری برگزار می‌شود و طرح یاوران نماز هم در دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان به برنامه‌های عمومی ستاد اقامه نماز در استان زنجان اشاره کرد و گفت: نشست‌های نماز شناسی و شیوه‌های دعوت به نماز ویژه گروه‌های مؤثر، اجرای برنامه‌های فرهنگی ترویجی نماز در مناسبت‌های ملی و مذهبی و جشنواره نمایشنامه‌نویسی، رمان، قصه، و شعر نمازی و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع نماز از برنامه‌های ستاد در سال جاری است.

یوسفی بر توسعه و تعمیق فرهنگ نماز در جامعه تأکید کرد و گفت: در راستای تحقق این امر مهم از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی بابیان اینکه استان زنجان بیش از هزار و ۲۰۰ مسجد شهری و روستایی دارد، تصریح کرد: خوشبختانه نماز ظهر و عصر و مغرب در بیشتر مساجد استان با استقبال خوب مردم برگزار می‌شود.

کد خبر 4658700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha