۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۴۴

رئیس جمعیت هلال احمر استان خوزستان:

تعداد مجروحان زلزله مسجدسلیمان به ۱۱۲ نفر رسیدند

تعداد مجروحان زلزله مسجدسلیمان به ۱۱۲ نفر رسیدند

اهواز – رئیس جمعیت هلال احمر استان خوزستان از رسیدن آمار مصدومان زلزله امروز مسجدسلیمان به ۱۱۲ نفر خبر داد.

علی خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص زلزله مسجدسلیمان اظهار کرد: تعداد مصدومان زمین لرزه مسجدسلیمان به ۱۱۲ تن رسید که بیشتر این مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به پیش بینی اسکان اضطراری در پنج منطقه از مسجدسلیمان برای مردم این شهرستان عنوان کرد: با توجه به وقوع احتمالی پس لرزه‌ها در مسجدسلیمان و ضرورت پیش بینی و پیشگیری‌های لازم، چادرهای اسکان اضطراری در پنج نقطه از شهرستان برپا شده است.

خدادادی بیان کرد: چادرهای اسکان اضطراری در سالن‌های ورزشی نمره ۴۰، تختی، عفاف و خانه رزمی مسجدسلیمان و منطقه گلگیر توسط امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان در حال برپایی است.

رئیس جمعیت هلال احمر استان خوزستان تصریح کرد: تاکنون برای اسکان اضطراری ۴۰۰ خانوار پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است و در صورت نیاز، مساجد و مدارس منتخب نیز آمادگی لازم را برای اسکان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۷ ریشتر شهرستان مسجدسلیمان در استان خوزستان را به شدت تکان داد.

شدت زمین لرزه به حدی بود که همه شهرهای استان خوزستان و حتی برای استان لرستان هم این زمین لرزه را احساس کردند.

تمامی راه‌های مواصلاتی شهرستان مسجدسلیمان باز و تردد در آنها جریان دارد.

مرد کهنسال در منطقه ۲۲ بهمن مسجدسلیمان پس از زمین لرزه در اثر ترس و عارضه سکته جان باخت ضمن اینکه این زمین لرزه تاکنون ۱۰۴ نفر زخمی هم داشته است.

گروه‌های ارزیاب و امدادی به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند و فرمانداری‌های مسجدسلیمان، هفتکل، ایذه، اندیکا و باغملک در وضعیت آماده باش هستند.

کد خبر 4661586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha