۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳

فرماندار مهدی شهر:

بودجه متوازن اعتبارات مهدی‌شهر را با مشکل روبرو کرد

 بودجه متوازن اعتبارات مهدی‌شهر را با مشکل روبرو کرد

مهدی‌شهر - فرماندار مهدی‌شهر با بیان اینکه اختصاص بودجه متوازن به پنج دستگاه تمام معادلات مالی شهرستان را برهم زد، گفت: بودجه متوازن اعتبارات مهدی‌شهر را با مشکل روبرو کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ارگی ظهر دوشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی مهدی شهر به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه در سال ۹۸ بخش اعظمی از بودکه مهدی شهر در حوزه اعتبارات متوازن قرار گرفت و این امر باعث محدودیت هایی در چند دستگاه شامل علوم پزشکی، امور عشایری خاص موضوع آب رسانی، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس و ورزش و جوانان به وجود بیاید، تاکید کرد: این امر سبب شد تا بخش عمده ای از اعتبارات چندین میلیارد تومانی شهرستان علناً محدود شود تا قدرت مانور از ما سلب شده است.

وی با بیان اینکه برای اینکه بتوانیم کمک هایی به دستگاه های اجرایی داشته باشیم نیازمند توزیع اعتبارات هستیم، ابراز کرد: برای مثال در حوزه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی سمنان، بخش زیادی از پروژه های سطح شهرستان مهدی شهر را شامل می شود که نیازمند اعتبارات، تفاهم نامه ها، طرح ها و … است اما با محدود شدن اعتبارات متاسفانه دست مدیران در راستای اجرای آنها بسته می شود.

سال مالی دشواری پیش رو است

فرماندار مهدی شهر ضمن بیان اینکه اعتبارات متوازن متاسفانه محدودیت های بسیاری را برای مهدی شهر ایجاد کرد، بیان داشت: باید تلاش کرد که سهم شهرستان مهدی شهر از اعتبارات دستگاهی افزایش یاید تا بتوانیم شرایط اعتبارات را مطلوب کنیم

ارگی افزود: امسال سال مالی دشواری پیش رو است شرایط اقتصادی و تحریم ها بر همه بخش ها تاثیر گذاشته و وقتی محل های اخذ درآمد کاهش یابد، قاعدتاً تخصیص اعتبارات هم با مشکل روبرو می شود که این البته بسته به شرایط کشور است.

وی با بیان اینکه مهدی شهر به واسطه داشتن پروژه های مهم نیمه کاره امروز شرایط ویژه ای دارد، بیان کرد: باید عقب ماندگی ها در این حوزه رفع شود. مهدی شهر شهرستانی تازه تاسیس است که بسیاری زیر ساخت ها در آن فراهم نیست و این سخن مردم کاملاً به حق است دنبال این هستیم که سهم بیشتری برای این شهرستان از اعتبارات استانی کسب کنیم.

کد خبر 4673095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha