۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۱۹

رئیس عقیدتی و سیاسی انتظامی خراسان شمالی مطرح کرد:

برگزاری جشنواره ملی پلیس تراز انقلاب اسلامی در خراسان شمالی

برگزاری جشنواره ملی پلیس تراز انقلاب اسلامی در خراسان شمالی

بجنورد- رئیس عقیدتی و سیاسی انتظامی خراسان شمالی از برگزاری جشنواره ملی پلیس تراز انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا عرفانی ظهر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه خراسان شمالی، اظهار کرد: جشنواره ملی پلیس در تراز انقلاب اسلامی با محوریت پلیس ولایی و انقلابی، رفتار حکیمانه پلیس با مردم، پلیس مقتدر و شجاع و پلیس بصیر و حکیم برگزار می‌شود.

عرفانی آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره ملی پلیس تراز انقلاب اسلامی در خراسان شمالی را تا ۳۰ آبان ماه امسال اعلام کرد.

وی همچنین از برگزاری همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری خبر داد و تصریح کرد: پیش از برگزاری این همایش، نشست‌های تخصصی در این رابطه در هر استانی برگزار می شود.

رئیس عقیدتی و سیاسی انتظامی خراسان شمالی هدف از برگزاری همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی را ایجاد نهضت نرم افزاری در راستای تحقق رسالت دینی ملی و سازمانی، گفتمان سازی و نهادینه کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در مجموعه ناجا، حرکت به سمت جامعه اسلامی مطلوب با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مادی و معنوی پلیس و تبیین نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی عنوان کرد.

عرفانی بیان کرد: ۲۸ موضوع برای ارسال مقالات به همایش ملی ناجا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۶ عنوان موضوع نظیر ظرفیت‌ها و چالش‌های تحقق جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری، نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری، تبیین نحوه برخورد حکیمانه پلیس با مردم در جامعه اسلامی، جایگاه جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم و نقش ناجا در تحقق آن و مبانی نظری رویکردها و ابعاد جامعه اسلامی در منظومه فکری رهبری انقلاب برای ارسال به هر استان اختصاص داده شده است.

رئیس عقیدتی و سیاسی انتظامی خراسان شمالی در ادامه به نقش ناجا در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ضرورت دارد تمام نهادها و سازمان های علمی و فرهنگی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنند که در این راستا نیروی انتظامی نقش ویژه ای داشته است.

عرفانی اظهار کرد: در بین تمامی سازمان ها و نهادها، نیروی انتظامی با توجه به حجم ماموریت ها نقش ویژه ای دارد و رهبر معظم انقلاب نیز در این باره فرموده اند، نیروی انتظامی ویترین سایر نیروهای مسلح است چرا که بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

وی بیان کرد: امسال سازمان عقیدتی و سیاسی خراسان شمالی دو برنامه مهم در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری دارد که یکی از این برنامه ها تشکیل جامعه اسلامی است.

کد خبر 4674692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha