۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۵۳

فرمانده انتظامی استان سمنان:

معتاد سابقه‌دار به ۲۲ فقره سرقت در گرمسار اعتراف کرد

معتاد سابقه‌دار به ۲۲ فقره سرقت در گرمسار اعتراف کرد

سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری معتاد سابقه‌دار در گرمسار و اعتراف او به ۲۲ فقره سرقت خبر داد و گفت: در این ماجرا ردپای یک زن در مال‌خری پرونده شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله حسنی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان بابیان اینکه سارق معتاد و سابقه‌دار تبعه افغانستان در گرمسار دستگیر شد، ابراز داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در گرمسار موضوع در دستور کار نیروی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی بابیان اینکه در بررسی‌های اولیه پلیس موفق به شناسایی و دستگیری سارق معتاد و سابقه‌دار شد، افزود: این فرد در بازجویی‌های اولیه به ۲۲ فقره انواع سرقت از جمله اماکن خصوصی، منزل و سیم و کابل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان ارزش ریالی اموال مسروقه را برابر نظر کارشناسان بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و ابراز داشت: مال‌خر پرونده که یک زن است نیز شناسایی و از واحد صنفی وی مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف‌شده است.

حسنی بابیان اینکه مقابله و مبارزه بی‌امان با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ از جمله مأموریت‌های اصلی ناجا در تامین نظم و امنیت است که در استان سمنان با جدیت تمام پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در همین راستا پلیس سمنان سرنخ‌هایی از جابه جایی مواد مخدر استانهای جنوبی به پایتخت کسب کرد و با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس استان کرمان محورهای مواصلاتی تحت کنترل محسوس و نامحسوس پلیس درآمد.

وی از توقیف یک دستگاه خودرو سواری و دستگیری یک قاچاقچی با هدایت اطلاعاتی پلیس سمنان خبر داد و افزود: در بازدیدهای صورت گرفته ۱۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از این خودرو کشف شد.

کد خبر 4683585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha