۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۳۶

در گفتگو با مهر اعلام شد:

وضعیت انتخاب پروژه های تحقیقاتی برگزیده ایران و آلمان

وضعیت انتخاب پروژه های تحقیقاتی برگزیده ایران و آلمان

معاون مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم وضعیت انتخاب پروژه های تحقیقاتی برگزیده ایران و آلمان را تشریح کرد و گفت: امتیاز دهی طرح های پژوهشی محققان ایرانی انجام شد.

عطالله کوهیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت انتخاب پروژه های تحقیقاتی برگزیده ایران و آلمان گفت: در پی انتشار اولین فراخوان مشترک همکاری‌های پژوهشی تحقیقاتی میان محققان ایرانی و آلمانی بیش از ۱۵۰ طرح پیشنهادی توسط محقق و پژوهشگران ایرانی ارائه شد.

وی ادامه داد: براساس نشست های کمیته داوران که به منظور ارزیابی طرح‌ها در دانشگاه علم و صنعت ایران به نمایندگی وزارت عتف و مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران و وزارت آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان، بر اساس اولویت های پژوهشی و به صورت جداگانه طی ماه های اخیر برگزار شده؛ نتایج داوری ها و امتیاز دهی طرح های پژوهشی محققان ایرانی انجام شد.

معاون مرکز همکاری های علمی بین المللی افزود: نتایج این داوری ها با طرف آلمانی مورد تبادل قرار گرفته و لازم است در نشستی مشترک با وزارت آموزش و تحقیقات آلمان، مورد انتخاب نهایی قرار گیرد. به لحاظ اهمیت موضوع، امید است این نشست مشترک با حضور نمایندگان دو کشور، بزودی برگزار و نتایج داوری به پژوهشگران اعلام شود.  

کد خبر 4684923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha