۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۳۱

علیرضا منصوریان:

نمی توانستیم ریسک کنیم/ الاتحاد قطعا در بازی برگشت گل می‌خورد!

نمی توانستیم ریسک کنیم/ الاتحاد قطعا در بازی برگشت گل می‌خورد!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به شکست تیمش در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاتحاد عربستان گفت: با شناختی که از حریف پیدا کردیم در بازی برگشت جبران می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه بین تیم های الاتحاد عربستان و ذوب آهن اصفهان به میزبانی امارات برگزار شد که این دیدار با شکست ۲ بر یک نماینده ایران به پایان رسید. 

علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از دیدار با الاتحاد گفت: در مورد بازی رفت باید بگویم با توجه به اینکه نتیجه 2 بر یک شد و ما حتی می توانستیم در نیمه اول به گل دوم برسیم نتیجه بدست آمده برای ما خوب است و در بازی برگشت امیدوار به جبران هستیم.

منصوریان ادامه داد: تیم الاتحاد در 15 دقیقه پایانی بازی دچار افت فیزیکی شد و قطع به یقین ما در دوحه تغییر سیستم خواهیم داشت. خیلی امیدوار به دوحه می رویم و به یاری پروردگار جریان بازی را تغییر می دهیم.

وی گفت: با توجه به اینکه در بازی برگشت نتیجه یک بر صفر منجر به صعود ما می شود باید در بازی تمرکز لازم را داشته باشیم و در دفاع بدون اشتباه ظاهر شویم؛ الاتحاد در دوحه قطعا از ما گل خواهد خورد. 

منصوریان افزود: در این بازی نمی‌توانستیم ریسک زیادی کنیم اما بازی برگشت فرق دارد و با توجه به مشکلات زیادی که در خط دفاعی الاتحاد دیدم این تیم قطعا از ما گل می‌خورد و اگر با دقت بازی کنیم و گل نخوریم می توانیم صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان روز دوشنبه ۲۱ مردادماه به میزبانی ذوب آهن در قطر برگزار خواهد شد.

کد خبر 4685858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha