۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۲۱

تشریح وضعیت تیم فوتبال جوانان قبل از بازی با ترکمنستان

تشریح وضعیت تیم فوتبال جوانان قبل از بازی با ترکمنستان

مدیر تیم فوتبال جوانان ایران شرایط این تیم قبل از بازی با ترکمنستان در تورنمنت کافا را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال جوانان ایران در ادامه رقابت های آسیای مرکزی (کافا) روز دوشنبه مقابل ترکمنستان قرار می گیرد.

فراز فاطمی مدیر تیم جوانان در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال اظهار داشت:خوشبختانه شرایط خوبی در تاجیکستان داریم. امکانات و همچنین زمین تمرین مناسبی در نظر گرفته شده و بازی اول را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم. البته نوع تغذیه در اینجا تا حدودی متفاوت است اما برای تیم ما مشکل خاصی به وجود نیاورده و بچه ها با روحیه و انگیزه زیادی کار می کنند.

فاطمی اضافه کرد: با توجه به قرعه استراحتی که در این دو روز داشتیم کادر فنی برنامه سبک‌تری را برای تیم در نظر گرفت و عصر یکشنبه یک تمرین جدی قبل از مسابقه با ترکمنستان برگزار می کنیم. بازی روز دوشنبه ساعت ۱۷ در زمین ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه انجام خواهد شد و انشاءالله تلاش می کنیم با تمرکز و آمادگی کامل در این مسابقه به میدان برویم.

مدیر تیم جوانان در پایان گفت: خوشبختانه سطح مسابقات بسیار خوب است و تیم های آسیای میانه پیشرفت چشمگیری داشته اند. تلاش می کنیم گام به گام در بازی ها پیش برویم و انشاءالله بتوانیم علاوه بر کسب تجربه لازم نتایج خوبی مقابل حریفان به دست بیاوریم.

کد خبر 4690104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha