۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۳۵

رئیس پلیس پایتخت در واکنش به گزارش میدانی مهر:

ادعای مدیر تالارباغ کذب است/عدم همکاری پلیس اماکن بااین مجموعه‌ها

ادعای مدیر تالارباغ کذب است/عدم همکاری پلیس اماکن بااین مجموعه‌ها

رئیس پلیس پایتخت گفت: ادعاهای مدیر تالار باغ مبنی بر همکاری پلیس اماکن با او برای برگزاری مجالس مختلط و خارج از عرف کذب است و با او به شدت برخورد می کنیم.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای برگزاری مراسم های مختلف حتما و قطعا پلیس (پلیس اماکن) حضور دارد و نظارت می کند.

وی افزود: گزارشی که خبرگزاری شما تهیه کرده را ملاحظه کردم و ادعای مدیر این تالارباغ مبنی بر هماهنگی با پلیس اماکن برای برگزاری مجلس های خارج از عرف و مختلط صد در صد کذب است.

سردار رحیمی تاکید کرد: بعد از دریافت مستندات از خبرگزاری مهر فورا با این فرد و مجموعه اش به شدت برخورد می کنیم تا احدی به خود اجازه ندهد از اسم پلیس سوءاستفاده کند و هر کذبی را به پلیس نسبت دهد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: این پرونده را شخصا به سردار ذوالقدر رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت ارجاع دادم و نتیجه آن را به زودی به شما اعلام می کنیم تا شما هم به مخاطبانتان اعلام کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته خبرگزاری مهر گزارشی میدانی با تیتر «از مجالس مختلط تا «میکاپیست» آقا برای عروس» منتشر کرد که در این گزارش، مدیر تالار باغ ادعا می کند برای برگزاری مراسم های مختلط و سرو مشروب و... با پلیس اماکن در ارتباط است و آنها به او و مجموعه اش برای برگزاری چنین مراسم هایی کاری ندارد.

کد خبر 4703729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
      2 4
      متاسفانه هر شب در باغ تالارهای مجاز و غیر مجاز صدها عروسی هنجار شکن برگزار میشود و کسی باور نمی کند که ماموران ناجا نمی توانند ببینند و برخورد کنند
    • امیر سجادی GB ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
      1 2
      بله متاسفانه در شهر اصفهان هم باغهایی در اطراف هستند که هرشب مجالس مختلط و رقص و قلیون و مشروب و‌دورهمی با دی جی دارند بنام کافه پاتوق و ........حتی در ماه رمضان ویا شبهای وفات چه بیحرمتی هایی کردند.
    • محمد IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
      5 1
      گزارش خبرگزاری مهر کاملا درست است. من آن را خواندم. اما اینکه بخواهد اطلاعات بدست آمده آن باغ تالار را در اختیار پلیس قرار دهد مخالف و مغایر با آداب و مقررات خبر و خبرنگاری است.
    • واقع بین IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
      3 2
      واقعیات جامعه را نمی توان انکار کرد اگر چه با مذاق ما سازگار نباشد و بهترین شاهد و ناظر افکار عمومی است.
    • آوستوراقیان IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
      1 2
      چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است