۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲

از صبح ۷ خرداد؛

دیوارنگاره میدان انقلاب رونمایی شد/ بدرقه ۱۲ میلیونی جمهور شهید

دیوارنگاره میدان انقلاب رونمایی شد/ بدرقه ۱۲ میلیونی جمهور شهید

جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب اسلامی تهران، همزمان با هفتمین روز شهادت شهیدان خدمت با طرحی از حضور گسترده مردم ایران در این تشییع تاریخی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب اسلامی با به تصویر کشیدن حضور گسترده مردم ایران در تشییع تاریخی سید شهیدان خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و دیگر همراهان شهیدشان صبح امروز ۷ خرداد رونمایی شد.

این دیوارنگاره با اشاره به وداع قدرشناسانه و قیام ۱۲ میلیونی مردم ایران در تشییع تاریخی سید شهیدان خدمت در شهرهای تبریز، قم، تهران، مشهد و بیرجند همراه با شعار «بدرقه ۱۲ میلیونی» به نمایش درآمد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور شهید ایران و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به همراه دیگر همراهان شهیدشان روز ۳۰ اردیبهشت در سفر به استان آذربایجان شرقی و در حین خدمت به فیض شهادت نائل آمدند.

کد خبر 6120273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      1 1
      ۱۲ میلیون از کجا آمده !!!! اگر مقصود متاثر بودن مردم از شهادت رئیس جمهور و همراهان است که ۸۵ میلیون متاثرند . اگر مقصود بدرقه فیزیکی است ، که جمع کردن آماری در شهرهای مختلف ، زیبا و پسندیده نیست . متاسفانه این تابلو ، شهدا را در محدوده ۱۲ میلیون خلاصه کرده است .
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      2 1
      چرا ۱۲ میلیون ؟ جمع کنید این دیوارنگاره را . همه ملت با دل و اشک ، شهدا را بدرقه کردند .