۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۲۲

محمدحسین برخواه:

تیم جوان ولی آماده‌ای داریم/ در سبک وزن مدعی شده‌ایم

تیم جوان ولی آماده‌ای داریم/ در سبک وزن مدعی شده‌ایم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: بیش از ۱۰۰ روز است که اعضای تیم در اردو هستند و در اوج جوانی، تیم خوبی را تشکیل داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی این تیم گفت: بعد از مسابقات آسیایی که در چین برگزار شد رقابت خیلی نزدیکی با میزبان داشتیم و در نهایت دوم شدیم و تنها با اختلاف چند امتیاز قهرمانی را از دست دادیم اما تلاش می‌کنیم در مسابقات جهانی چین را بگیریم.

وی افزود: ۱۰۰ روز است بچه‌ها شبانه روز در تهران هستند. ۵۰ روز اول در تهران بودیم. بعد اردویی ۳ هفته ای در شهر نور داشتیم و بعد از آن به تهران برگشتیم.

برخواه درباره شرایط ملی پوشان تصریح کرد: بعد از مدت‌ها در وزن اول و ۵۵ کیلوگرم قرار است نماینده داشته باشیم که با توجه به رکورد هایی که ثبت شده شانس مدال داریم تا بعد از سال‌ها بتوانیم در سبک وزن هم مدال داشته باشیم. البته ورزشکار ما اولین مسافرت خارجی خود را تجربه می‌کند اما امید داریم اگر بتواند وزنه‌های خودش را ثبت کند شانس مدال داریم. بعد از انقلاب در سبک وزن‌ رده بزرگسالان مدال نداشتیم.

برخواه در پایان خاطرنشان کرد: تیم جوانی داریم. ۴ نفر برای اولین بار حضور در یک تورنمنت رسمی بین‌الملی را تجربه می‌کنند در عین جوانی تیم خوبی داریم و فکر می‌کنم در سال‌های آینده امید زیادی به کسب مدال دارند.

کد خبر 4713780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha