۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۴۷

امشب از شبکه چهار سیما؛

برنامه «شب شعر» با محوریت شهریار پخش می‌شود

برنامه «شب شعر» با محوریت شهریار پخش می‌شود

برنامه تلویزیونی شب شعر حضور علی‌اصغر شعردوست و محوریت بزرگداشت محمدحسین شهریار امشب دوشنبه ۲۵ شهریور از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجله تلویزیونی «شب شعر» امشب دوشنبه ۲۵ شهریور در آستانه فرارسیدن روز شعر و ادب فارسی ویژه‌برنامه‌ای را با محوریت بزرگداشت محمدحسین بهجت تبریزی (شهریار) را روی آنتن شبکه چهار سیما می‌فرستد.

در این‌برنامه محمود اکرامی‌فر مجری کارشناس، میزبان علی‌اصغر شعردوست پژوهشگر، مدرس دانشگاه و از دوستان نزدیک شهریار می‌شود و با وی درباره زندگی و آثار شهریار گفتگو می‌کند.

پخش شعرخوانی با صدای استاد شهریار به همراه «نقد هفته» با اجرای علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه‌نگار از دیگر بخش‌های برنامه امشب «شب شعر» است.

روز بیست و هفتم شهریور ماه، سالروز درگذشت شهریار، شاعر ایرانی، با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز ملی شعر و ادب پارسی، نامیده شده است. سید محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار (قبل از آن بهجت) شاعر ایرانی بود که شعرهایی به زبان‌های فارسی و ترکی آذربایجانی داشت. از شعرهای معروف او می‌توان از «علی ای همای رحمت» و «آمدی جانم به قربانت» به فارسی و «حیدر بابایه سلام» به آذری اشاره کرد.

برنامه مذکور امشب دوشنبه ۲۵ شهریور از ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

کد خبر 4719908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha