۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۱۱

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی خبر داد؛

تهیه نرم افزار شفاف سازی منابع مالی مراکز خیریه استان مرکزی

تهیه نرم افزار شفاف سازی منابع مالی مراکز خیریه استان مرکزی

اراک- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: نرم افزاری به منظور شفاف سازی منابع هزینه ای و مالی خیریه های استان مرکزی تا پایان سال تهیه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد سجادی روز دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در این جلسه سه دستور کار  از جمله بحث  سلامت و امنیت غذایی محصولات کشاورزی استان، طرح ارتقای کیفیت بهداشتی مرغ و مجامع سلامت استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ارتقای کیفی محصولات کشاورزی مصوبه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور است و باید در استان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک و سازمان جهاد کشاورزی استان اجرایی شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی بیان کرد: استان مرکزی در سال های گذشته جزو اولین استان هایی بود که در بخش بسته بندی مرغ ورود پیدا کرد و عرضه گوشت مرغ از ابتدای دی ماه سال جاری با سه کد A ، B و A+ در استان انجام می شود.

سجادی افزود: گوشت مرغ باید در یک بازه زمانی ۳۵ روز به بازار عرضه شود اما اکنون به بیش از ۶۰ روز رسیده است.

وی اظهار کرد: اکثر کشتارگاه های استان در نواحی روستایی قرار دارد و با توجه به طرح ارتقای بهداشتی گوشت مرغ، کشتارگاه ها می توانند با توجه به باز شدن سامانه کارا برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی در این حوزه اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در خصوص ایجاد مجامع سلامت در نیمه دوم سال جاری اظهار کرد: با همکاری فرمانداران در سطح شهرستان ها مجامع سلامت با هدف ارتقای سطح سواد سلامت جامعه، برگزار می شود.

سجادی بیان کرد: نرم افزاری به منظور شفاف سازی منابع هزینه ای و مالی خیریه های استان مرکزی تا پایان سال تولید می شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در خصوص مصوبات این جلسه گفت: در شش ماهه دوم سال جاری در حوزه سمن ها در صدد هستیم ۵ شعبه از انجمن های خیریه ملی در استان راه اندازی شود.

کد خبر 4720330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha