۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱

معرفی بازرس و عضو جدید هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک

معرفی بازرس و عضو جدید هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک

در جریان مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک، محمد پولادگر و امیر ماندگار فرد به عنوان بازرس و عضو جدید هیات اجرایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی پارالمپیک که امروز دوشنبه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، انتخابات برای تعیین بازرس و عضو جدید هیات اجرایی برگزار شد.

بر این اساس سید محمد پولادگر با کسب ٤٠ رای از ٤٣ رای مأخوذه  به عنوان بازرس انتخاب شد. سه رای سفید به صندوق انداخته شد.

همچنین امیر ماندگار فرد به عنوان عضو جدید هیات اجرایی انتخاب شدند. وی ٢٢ رای از ٤٣ رای مأخوذه را به خود اختصاص داد.

این انتخابات از آنجایی در دستور کار مجمع قرار گرفته که مسعود اشرفی از پست بازرسی کمیته ملی پارالمپیک کناره گیری کرده است.ضمن اینکه هادی رضایی هم بعد از پذیرش مسئولیت دبیر اجرایی کمیته از ترکیب هیات اجرایی اعلام استعفا کرد.

اشرفی و رضایی سال گذشته در جریان مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ترتیب به عنوان بازرس و عضو هیات اجرایی انتخاب شده بودند. با استعفای این دو نفر، ثبت نام از کاندیداهای تصدی پست آنها انجام شد.

 سید محمد پولادگر، جهانگیر فدایی و امیر ماندگار فرد جهت تصدی پست بازرسی نام نویسی کردند اما فدائی در محل مجمع غایب بود و ماندگار فر هم انصراف داد.

همچنین جهانگیر فدایی، بهروز برجسته، سید محمد کاظم واعظ موسوی، امیر ماندگار فرد و خانم ها الهه شیعه و فریبا محمدی هم کاندیدای عضویت در هیات اجرایی شده بودند. از  میان این کاندیداها فدایی از حضور در محل مجمع امتناع و برجسته هم کناره گیری کرد.

کد خبر 4726365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha